11/9/12

Ήρθε η ώρα του Λέανδρου Ρακιντζή, γενικού επιτρόπου της Διοίκησης, να αποφανθεί αν ο Νικηφόρος είναι συκοφάντης



Πειράζει η φωνή μου αλλά και η γραφή μου

Μέχρι σήμερα αν ήθελα να δημοσιεύσω όλα αυτά που έχουν γράψει και έχουν πει για μένα θα ήθελα πολλές σελίδες από την εφημερίδα μας που είναι μόνο 24 σελίδες.
Άνθρωποι που ποτέ δεν έχουν περάσει την πόρτα του δικαστηρίου από πεποίθηση αφού πιστεύουν στα λόγια του Χριστού « αγάπα τον πλησίον σου» και με μήνυσαν αλλά και αγωγή μου είχαν κάνει.
Και καλά η μήνυσης ρε λεβέντες αλλά όμως η αγωγή τι θέλει να υποστηρίξει. Την πλήρη τρομοκράτηση μου για να σταματήσω να μιλάω και να γράφω γιατί κινδυνεύει να ξυπνήσει μια κοινωνία αυτή του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας και να πάψουν οι συμπέθεροι και τα μεγάλα σόγια να διοικούνε. Και οι δημότες που δεν έχουν γεννηθεί στο Λουτράκι ή στην Πέραχώρα να θεωρούνται ξένοι.
Βέβαια πήγα στο δικαστήριο χωρίς δικηγόρο και μάρτυρες μια και είχα αποφασίσει να πάω φυλακή αφού κανένας δεν θα με υποστήριζε.
Και αυτό θα το έκανα γιατί δεν μπορούσα να χωνέψω να έχω καταγγείλει κλοπές και κανένας να μη ενδιαφέρεται Και όχι πενταροδεκάρες αλλά σύμφωνα με την έκθεση του ορκωτού λογιστή που είχε διοριστεί από τον ανακριτή να φτάνε στο ύψος των 163.722 ευρώ ή σε δραχμές 55.665.480 Αντίθετα να υποστηρίζονται από τους δυνατούς αυτοί που έκαναν τις ατασθαλίες .Βέβαια τίποτα παράξενο αλλά συνηθισμένο.
Αλλά όμως δείλιασε η γυναίκα μου και δεν με άφησε να συνεχίσω αυτό που είχαμε αποφασίσει. Και καλά έκανε γιατί τίποτα δεν θα γινότανε μια και το αυτί κανενός δεν ίδρωνε. Και όταν πήγα στο εφετείο για να υποστηρίξω την έφεση η υπόθεση μου που ήταν η καταδίκη μου σε οκτάμηνη φυλάκιση είχε παραγραφή. Κουρασμένος αλλά και πικραμένος δεν έδωσα καμία συνέχεια.
Αλλά όμως είχα και άλλη δικαστική περιπέτεια και παρουσιάστηκα στο τριμελές πλημμελειοδικείου Κορίνθου δέκα φορές και κάθισα στο εδώλιο του κατηγορουμένου και να έχω τον μηνυτή μου να ζητά την μη διεξαγωγή της δίκης. για πολλούς και ποικίλους λόγους. Με αποτέλεσμα και αυτή να παραγραφή. Αλλά εγώ να διασυρθώ αφού κάθε έξη μήνες και επί πέντε σχεδόν χρόνια με έβλεπαν οι Κορίνθιοι να κάθομαι στην θέση του κατηγορούμενου χωρίς να γνωρίζουν ότι η υπόθεσης ήταν η ίδια. Αλλά ο διασυρμός μου μόνιμος. Να έχει πάρει ο μηνυτής μου από την Δημαρχία 28.000 ευρώ ή σε δραχμές 9.520.000 για την ποδοσφαιρική ομάδα του Ολυμπιακού Λουτρακίου να μη τα έχει βάλει στο ταμείο και να έχει την θρασύτητα να μου κάνει μήνυση για δυσφήμιση αλλά να μη τολμά να την δικάσει. Και έτσι και αυτή να έχει παραγραφεί με την δική μου όμως αφάνταστη ταλαιπωρία και διαπόμπευση.