3/10/12

Κύριο Γιάννη Στουρνάρα Υπουργό των οικονομικών όλων των Ελλήνων









Κύριε Υπουργέ

Δεν είμαι πλούσιος αλλά ένας συνταξιούχος που ζούσα αξιοπρεπώς και μπορώ να ισχυριστώ μη έχοντας υποχρεώσεις και άνετα. Συμμετέχω ολόψυχα και χωρίς να αγκομαχώ  στην τραγωδία που ζει σήμερα η χώρα μας έστω και αν οι αποδοχές μου με τα διάφορα χαράτσια που πληρώνω έχουν μειωθεί κατά 50% . Δεν θέλω να κάνω τον πατριώτη γιατί αυτός ο χαρακτηρισμός με τρομάζει.
Γιατί όπως διαβάζω στο λεξικό πατριώτης σημαίνει αυτός που αγαπά την πατρίδα του. Και δεν νομίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν αγαπά την Ελλάδα. Βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που όμως όλοι αυτοί που ξεπουλάνε την πατρίδα μας για να αποδείξουν ότι είναι πατριώτες το επαναλαμβάνουν πολλές φορές. Και επειδή είναι καταφερτζήδες κατορθώνουν να θεωρούνται πατριώτες.

Κύριε Υπουργέ

Είχα υπολογίσει να πληρώσω την δόση που οφείλω στην εφορία τις τελευταίες ημέρες του Σεπτεμβρίου για να δω πως θα πάει ο μήνας μου. Αλλά δυστυχώς έπεσα επάνω στην απεργία  των εφοριακών που έτυχε να είναι οι ημέρες τρεις (3) στο τέλος του μήνα. Και έτσι ο προϋπολογισμός πήγε  περίπατο. Μαζί με μένα την ίδια σκέψη έκαναν και άλλοι φορολογούμενοι.
Και αποδείχτηκε ότι οι απεργοί πέτυχαν τον στόχο τους αφού στις οκτώ  παρά δέκα που πήγα στην εφορία μπροστά μου βρήκα μια ουρά τριακοσίων συνανθρώπων μου που περίμεναν με υπομονή όχι να ανοίξει το ταμείο αλλά να δοθεί η εντολή ότι η δόσης θα την πληρώνουμε χωρίς πρόστιμο.  
Κάθισα στην σειρά μου  δύο ώρες και μερικά λεπτά για να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου.

Κύριε Υπουργέ

Κάποτε είχα διαβάσει για το μαρτύριο της σταγόνας που λένε ότι ήταν βασανιστήριο Κινέζικο. Και το θυμήθηκα όταν καθόμουνα στη σειρά μου για πληρώσω αυτό που ήμουνα υποχρεωμένος.
Και δεν μπορούσα να καταλάβω από πού αντλούσαμε όλοι αυτοί την υπομονή και την ανυπαρξία νεύρων. Όταν έφυγα από την εφορία πονούσε όλο μου το σώμα. Και καλά εγώ είμαι συνταξιούχος και δεν με περίμενε το μεροκάματο. Στη σειρά έβλεπα όμως και νέους ανθρώπους που είμαι βέβαιος ότι θα ήταν στο μεροκάματο ή στη δική τους εργασία. Όταν κάθονται δυο με τρεις ώρες στην εφορία που θα βρούνε τα ευρώ για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις των.

Κύριε Υπουργέ

Οι υπηρεσίες μας πάσχουν από οργάνωση. Δηλαδή με απλά λόγια υπάρχουν υπάλληλοι που πεθαίνουν κάθε μέρα και άλλοι που κάνουν τουρισμό. Όταν το τμήμα εσόδων  κάθε εφορίας έχει δυο υπαλλήλους σε ημέρες αιχμής τότε τίποτα δεν μπορεί να γίνει.
Και όλα αυτά γιατί ο προϊστάμενος δεν τολμά να μετακινήσει κάποιον υπάλληλο για να ενισχύσει το τμήμα που υποφέρει. Γιατί οι συνδικαλιστές το απαγορεύουν αυτό και δυστυχώς αυτοί διοικούνε.

Κύριε Υπουργέ

Ο λαός μπορεί να υποφέρει την στέρηση αλλά όμως δεν μπορεί να ανεχθεί να τον χρησιμοποιούν όχι ως ζώο αλλά κάτι χειρότερο. Γιατί κάποιος μπορεί να περπατήσει δυο ώρες αλλά να καθίσει όρθιος το ίδιο χρονικό διάστημα είναι μαρτύριο.
Αν δεν οργανωθούν και αποδώσουν οι δημόσιες υπηρεσίες  η χώρα μας δεν θα μπορέσει να βγει από το αδιέξοδο.
Και κάτι που αποκόμισα από την περιπέτεια μου αυτή. Όταν ήμουνα τελευταίος στην ουρά με είχε πιάσει απελπισία.
Αλλά όμως όταν προστέθηκαν και άλλοι και δεν ήμουνα η ουρά της ουράς διαπίστωσα μια αισιοδοξία. Που έβγαινε δυστυχώς από την απελπισία των άλλων.