11/6/13

Ακόμα δεν τελείωσα με τους δημοσιογράφους της Κορινθίας.




Ο Αμερικανός πολιτικός HUBERT  H  HUMPHEY υποστηρίζει  « …το δικαίωμα σου να μιλάς δεν περιλαμβάνει και την υποχρέωση μας να σε πάρουμε στα σοβαρά»
Τα λόγια αυτά τα αφιερώνω σε αυτή την ομαδούλα των δημοσιογράφων που νομίζουν οι δυστυχείς ότι έχοντας  την δυνατότητα να υπάρχουν σήμερα με την μορφή την ηλεκτρονική κατά το παρελθόν με τον έντυπο τύπο που νόμισαν ότι θα κάνουν ότι θέλουν.
Δεν παρουσιάζομαι  ως  ήρωας  ( γιατί από μικρός αισθανόμουνα άσκημα όταν άκουγα την λέξη αυτή ) αλλά όμως και να κάνω ότι δεν καταλαβαίνω δεν προσαρμόζεται με τον χαρακτήρα μου.  

Νίκος  Νικολόπουλος ο αξιωματούχος του ΠΑΣΟΚ

Μιλάει για συναδελφική  αλληλεγγύη ο κ. Νίκος  Νικολόπουλος  που αυτή την λέξη δεν την έχει ποτέ συναντήσει στη ζωή του
Όσο καιρό υπήρξαμε μαζί στο Σούπερ  προσπαθούσε να μου βγάλει όχι το ένα μάτι μου αλλά και τα δυο. Γιατί ο άνθρωπος έχει ανασφάλειες και αυτές είναι δικαιολογημένες γιατί όσο γνωρίζω εγώ από  Κινέζικα  γνωρίζει και αυτός από δημοσιογραφία . Και όταν αναφέρομαι στην δημοσιογραφία εννοώ μόνο μολύβι και χαρτί γιατί  μόνο εκεί φαίνεται ο δημοσιογράφος.
Και εγώ  μόνο δυο γνωρίζω στην Κορινθία που μπορούν άνετα να εργαστούν σε Αθηναϊκές  μεγάλες εφημερίδες Η κ. Νίνα Κασιμάτη και ο κ. Γιάννης Λάμπρου.
Διαβάζω ότι ο κ. Νικολόπουλος είχε εκλεγεί να πάει στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Μόλις το έμαθα σταμάτησα να έχω κάθε επαφή με το κίνημα και στις τελευταίες εκλογές για την ανάδειξη των νομαρχιακών οργάνων δεν πήγα να ψηφίσω. Γιατί για να είναι ο κ. Νικολόπουλος σύντροφος δεν μπορεί να είμαι εγώ. Γιατί όταν είμαστε στο Σούπερ πάντα μαλώναμε γιατί αυτός ήταν με τον κ. Κοτσώνη και εγώ ασκούσα κριτική εναντίον του φίλου του. Σε κάποιες δε τηλεοπτικές εκπομπές  τον εκπροσωπούσε. Γνωστή δε ήταν η διαμάχη που είχε με τον κ. Μπεγλίτη. Στην εφημερίδα του μάλιστα αρθρογράφο είχε την κ. Λιάνα  Κανέλη που έβλεπε και βλέπει το ΠΑΣΟΚ ως κόκκινο πανί και αυτή να παίζει το ρόλο του ταύρου . Επίσης όλοι στην Κορινθία γνωρίζουμε ότι ο κ. Νικολόπουλός είναι άνθρωπος του κ. Παπαφωτίου  που δεν ανήκει στο ΠΑΣΟΚ. Επίσης τώρα που είναι στην «αυλή» του κ. Τατούλη δεν νομίζω ότι θα τον έβαλε εκεί ο κ. Δέδες;
Αλλά θα σας διηγηθώ και ένα πολύ ωραίο για να καταλάβετε  τι σημαίνει κ. Νικολόπουλος τον οποίον δεν γνώριζα και από τότε που έφυγα από το Σούπερ ούτε καλημέρα δεν έχουμε ανταλλάξει.
Ένα πρωί με πήρε τηλέφωνο ο κ. Κάππος  το αφεντικό του Σούπερ και μου είπε τι έχεις  γράψει εναντίον του Δημάρχου Νεμέας γιατί με πήρε στο τηλέφωνο και μου έκανε παράπονα.
Και επειδή μέχρι τότε δεν ήξερα ούτε και το όνομα του εύλογο ήταν το ερώτημα μου Ποιος είναι αυτός; Γιατί απλά δεν το γνω ρίζω. Η ώρα όμως του τηλεφωνήματος του κ. Κάππου ήταν περίπου 8 και κάτι που οι εφημερίδες στην Νεμέα δεν θα είχαν πάει και ούτε στην Κόρινθο δεν θα είχαν κυκλοφορήσει και  με το άκουσμα του ονόματος κατάλαβα τι είχε συμβεί. Αμέσως ζητώ από τον κ. Κάππο το τηλέφωνο του κ. Δημάρχου και ακούστε τον μεταξύ μας διάλογο
Νικηφόρος : Καλημέρα σας κ. Δήμαρχε λέγομαι Νικηφόρος και ομολογώ ότι  δεν σας γνωρίζω
Δήμαρχος : Εγώ σας ξέρω γιατί σας διαβάζω στην εφημερίδα που γράφετε και σας παρακολουθώ και στην τηλεόραση
Νικηφόρος Σας ευχαριστώ. Αλλά όμως τι έχω γράψει για σας που ούτε καν σας γνωρίζω και σας έχει πειράξει. Μπορείτε να μου το διαβάσετε .
Δήμαρχος :  Μα ο κ. Νικολόπουλος με ενημέρωσε γι’ αυτό που γράφετε για μένα.
Νικηφόρος : Μα κ. Δήμαρχε το σχόλιο μου δεν αφορά εσάς αλλά τον κ. Κώστα  Καλατζή που ασχολείται με την αθλητική δημοσιογραφία.
Και εκεί τελείωσε  η παρεξήγηση . Τι είχε συμβεί Ο κ. Νικολόπουλος πήγαινε στον υπάλληλο που έστηνε την εφημερίδα   και διάβαζε τα κείμενα μου και βλέποντας αυτό νόμισε ότι αναφερόμουνα στον Δήμαρχο.

Τζένη Σουκαρά  η  δημοσιογράφος

Και την κ. Σουκαρά δεν την γνώριζα και την έμαθα και αυτή στο Σούπερ.
Εδώ είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω ότι ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού  και ραδιοφωνικού συγκροτήματος  που κατόπιν έγινε και ιδιοκτήτης και της εφημερίδας Σήμερα πρέπει να πίστευε σε μένα γιατί αυτά που τραβούσε επί καθημερινής βάσεως από τους άλλους με την δική μου παρουσία στο συγκρότημα του  εγώ στη θέση του δεν θα άντεχα ούτε πέντε δευτερόλεπτα.
Είχε δώσει εντολή ο κ. Κάππος να συμμετέχω στις πολιτικές εκπομπές που έκανε η κ. Σουκαρά. Και στην αρχή πήγαινα αλλά ενώ όλοι οι συνομιλητές είχαν χρόνο να πούνε τις απόψεις των εγώ έπεφτα πάντα την ώρα των διαφημίσεων.
Θυμάμαι ότι κάποτε την έβαλα να συντονίσει μια συζήτηση μεταξύ εμού και του κ. Μαυρογόνατου και έδωσε χρόνο διπλάσιο σ’ αυτόν από εμένα .Και όταν πήγαινα να μιλήσω  με διέκοπτε χωρίς λόγο.Με αποτέλεσμα όλοι που παρακολούθησαν την εκπομπή να με ρωτήσουν τι έχει η κυρία μαζί μου  
Και η κατάστασης έφτασε στο ζενίθ όταν ο κ. Κάππος αποφάσισε να εκπροσωπήσω το Σούπερ σε μια συνέντευξη που έδωσε ο κ. Βενιζέλος τότε που έγιναν εκλογές για την ανάδειξη του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ.
Δεν γνωρίζω γιατί έκανε ο κ. Κάππος αυτή την επιλογή. Βέβαια όλοι περίμεναν ότι θα κάνω κάποια ερώτηση και θα γελάσει το πανελλήνιο μαζί μου. Και όταν οι δικές μου ερωτήσεις εντυπωσίασαν τότε τα καρφώματα γινόντουσαν πλέον ανοικτά και παρουσία μου στον κ. Κάππο Μέχρι που με χαρακτήρισε ‘ότι οι ενέργειες μου κρύβουν δόλο.
Θυμάμαι ότι έκανα μια ραδιοφωνική συνέντευξη στον κ. Μπεγλίτη και ενώ ήταν διάρκειας μιας ώρας και τριάντα λεπτά εμείς την πήγαμε σε δύο ώρες και μάλιστα εντυπωσίασε  ο κ. Μπεγλίτης γιατί ήταν και η πρώτη του από τοπικό ραδιόφωνο. Και  ήρθε έξω από το στούντιο η κ. Σουκαρά και με χειρονομίες που έκανε ζητούσε να διακόψω την εκπομπή. Και το σπουδαιότερο χωρίς να έχει καμία αρμοδιότητα στο ραδιόφωνο.
Και το τραγικό να θεωρεί τον εαυτό της δημοσιογράφο και εμένα απολύτως τίποτα. Και να έχω τελειώσει την Πάντειο  ( σχολή που έχουν περάσει πολλοί δημοσιογράφοι και της γενιάς μου αλλά και σύγχρονοι ) να γράφω σε εφημερίδες από δέκα χρονών  Να έχω κυκλοφορήσει ΜΟΝΟΣ μου τέσσερις εφημερίδες  και να δηλώνω ότι είμαι ερασιτέχνης δημοσιογράφος . Και η κ. Σουκαρά επαγγελματίας αλλά και στο γραφείο του κ. Μπεγλίτη  δημόσιες σχέσεις και στο Καζίνο Λουτρακίου υπάλληλος  . Και να είναι ηττημένη η κ. Φαρμάκη που ήταν βουλευτής και όχι ο κ. Μπεγλίτης που ήταν υπουργός. Μάλλον σημασία στην αποτυχία έχει η σειρά γιατί ήρθε μάλλον δεύτερη στο ψηφοδέλτιο που δεν έχει όμως εκλέξει κανέναν βουλευτή. Και αυτό είναι ένα σκεπτικό που μπορεί αλλά όχι λογικού αλλά παράλογου.
Και το τραγικό να δουλεύω χωρίς να πληρώνομαι ενώ οι άλλοι να αμείβονται για τοπικά δεδομένα πολύ καλά. 

Λάκης Γιαννιδάκης ο Λαμπράκης της Κορινθιακής Δημοσιογραφίας
Από αρχαιοτάτων χρόνων λέγανε ότι το δημοσιογραφικό συγκρότημα  του Λαμπράκη ανεβάζει και κατεβάζει Κυβερνήσεις  και ήθελα να το μεταφέρω σε τοπικό επίπεδο . Νομίζει ο κ. Λάκης ότι ανεβάζει και κατεβάζει όχι πολιτικές αξίες αλλά μπορεί χωρίς από πουθενά να ελεγχθεί να στιγματίσει υπολήψεις  όταν γράφει ότι ο Α κοιμήθηκε με τον Β  Επίσης ότι ο Μ έφαγε ξύλο από τον Γ γιατί κοιμήθηκε με την γυναίκα του . Αυτά δεν τα γράφει καμία εφημερίδα
Και δεν επαναστατεί κανένας αλλά αντιθέτως απολαμβάνει ο κ. Λάκης και προνομίων που κανένας δεν έχει.
Γιατί ποτέ δεν θα ξεχάσω ότι ο κ. Λάκης ήταν μέσα στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας και μάλιστα καθισμένος στα έδρανα των συμβούλων με την ανοχή του κ. προέδρου .
Και έπρεπε να έρθειδημοτικός σύμβουλος  ο κ. Γιώργος Κοντός που αντικατέστησε του κ. Θηβαίο   και να τον διώξει κακήν κακώς μέσα από έναν χώρο που δεν είχε κανένα δικαίωμα να ΠΑΡΑΒΡΊΣΚΕΤΑΙ Και εκεί του είπε ότι έχει αμοιβή από το καζίνο
Και από τότε για μένα ο κ.Κοντός ψήλωσε στην εκτίμηση μου και θα είμαι δίπλα του.
. Και ήρθε η ώρα να μας πει ο κ. Βραχάτης αν πληρώνεται ο κ. Λάκης από αυτούς.
Γιατί οι διάφοροι Λάκηδες δεν μας προέκυψαν από τον ουρανό  αλλά οι οικονομικά δυνατοί του νομού  μας τους έχουν δημιουργήσει.
Μιλάνε για αλληλεγγύη οι άνθρωποι που έχουν γελοιοποιήσει την έννοια της λέξεως  Γιατί πως θα χαρακτηρίσω  έναν δημοσιογράφο που  γράφει για κάποιους ότι δεν είναι φυσιολογικοί. Και ποιος τον έβαλε τιμητή 
Γιατί κ. Γιαννιδάκη δεν γράφετε τίποτα για την αγωγή που μου έκανε ο κ. Γιαλοψός και μου ζητάει 300.000 ευρώ επειδή του έγραψα ότι παρανομεί εκβιάζοντας τους δημοτικούς συμβούλους που όταν θα το αμφισβητήσουν για την υποκλοπή που έκανε με την συζήτηση  Δημάρχου – Ηλιακόπουλου ( ο πρώτος εισαγγελίσκος της Κορινθίας με δεύτερο την αφεντιά σας ) θα κυκλοφορήσει 3.500  CD που αποδεικνύουν ότι διάλογος που δημοσίευσα ( που είναι προϊόν υποκλοπής) είναι γνήσιος . Και ούτε έγραψες τίποτα που ο επίσημος αναγνώστης της Παναγίας της Γιάτρισσας ο κ. Κουκουλάς Αντώνιος διέδιδε στο Λουτράκι με έπαρση ότι θα χάσω το σπίτι μου . Και έδειχνε ότι την αγωγή την έχει κάνει η κόρη του που είναι Δικηγόρος. Και να παίζει το ρόλο του παπαγάλου ένας πνευματικός άνθρωπος που είναι και αρθρογράφος σε τοπικές εφημερίδες. Και να χαίρεται  ένας άνθρωπος της εκκλησίας που ένας  ηλικιωμένος όπως είναι η αφεντιά  μου ότι θα χάσει  το μοναδικό του περιουσιακό του στοιχείο.
Ο κ. Γιαλοψός είναι αυτός που σου έδωσε το γραφείο του για να το μετατρέψεις σε στούντιο για να με δυσφημίσεις.
Αλληλεγγύη σημαίνει κ. Λάκη η σχέση αμοιβαίας ηθικής ή υλικής στήριξης μεταξύ ατόμων  Εγώ αν και με διέσυρες δεν έκανα απολύτως τίποτα εναντίον σου γιατί έτσι έχω μάθει να πορεύομαι

Κλείνω με τον ίδιο επίλογο που είχα και στο άλλο μου άρθρο
Ο Περικλής Γιαννόπουλος (Πάτρα 1869 - Αθήνα 1910), λογοτέχνης, μεταφραστής και δοκιμιογράφος, υπήρξε ελληνολάτρης διανοητής υποστηρίζει ότι « …υπάρχει ένα καθήκον εις τον τόπο αυτόν. Και το καθήκον .αυτό είναι να μελετήσουμε ημείς αυτοί τον εαυτόν μας το παρελθόν μας το παρόν μας δια να γνωρίζουμε τι είμεθα και τι δυνάμεθα να κάνουμε».


Είμαι βέβαιος κ. Λάκη αν καλά μελετήσεις τα λόγια αυτά θα υποχρεωθείς να εγκαταλείψεις την δημοσιογραφία. Αν σωστά δεν τα ερμηνεύσει θα συνεχίσεις να βασανίζεις και την Δημοσιογραφία και εμάς