30/6/13

Δημήτρη μου Δημήτρη...μου σπάσανε δυο φορές το αυτοκίνητο



Το διαβάσαμε και αυτό αν και το περιμέναμε

Τηλεφωνικές απειλές και ύβρεις για τη ζωή του και της περιουσίας, δέχθηκε την Παρασκευή ο Πρόεδρος επιτροπής ορισμού διαιτητών Κορινθίας Δημήτρης Γκρούτσης…
Το άτομο που τηλεφώνησε στον πρόεδρο τον έβρισε με ακραίες και χυδαίες εκφράσεις, ενώ τον απείλησε ότι να μην ανακατευτεί με τα σωματεία και στις εκλογές, θα κινδυνεύσει ο ίδιος,και θα του κάψουν το ταξί
Εξ’ αιτίας του γεγονότος ο κ. Δημήτρης Γκρούτσης κατέθεσε μήνυση κατά αγνώστων. γι’ αυτό ενημέρωσε και ζήτησε την συνδρομή της αστυνομίας.
Και έρχεται η προσπάθεια να δέσει το κερασάκι στην τούρτα που αφορούσε τα γκαζάκια που βρέθηκαν όλως τυχαία έξω από τα γραφεία της Ε Π Σ Κορινθίας. αλλά όμως ξεχάσαν ότι η τούρτα ήταν χαλασμένη. Αλήθεια τι έχει να μας πει γι΄αυτό το "επεισόδιο" η αστυνομία;




Το αυτοκίνητο του Νικηφόρου


Δημητράκη μου αν σε κάθε τηλεφώνημα που δεχόμουνα πήγαινα στην αστυνομία θα είχα κατασκηνώσει στο Αστυνομικό τμήμα Λουτρακίου. Δυο φορές Δημήτρη Γκρούτση μου σπάσανε το αυτοκίνητο Μια μου το βάψανε με μπογιά κίτρινη. Και μια φορά με πετάξανε αυγά στην πρόσοψη του σπιτιού μου. Και μου γράψανε και Σκούρτη Κλέφτη. Δεν πήγα στην Αστυνομία Δημητράκη γιατί άμα γράφω κάτι δεν είναι απαραίτητο να αρέσει σε όλους. Και εσύ σήμερα είσαι ο επιτελάρχης του κ. Τσιχριτζή στον εκλογικό αγώνα Επομένως ούτε εσύ μα ούτε και εγώ πρέπει να κάνουμε παράπονα. Με μια μικρή όμως διαφορά μεταξύ μας . Εσύ ανακατεύεσαι με τις εκλογές παράνομα γιατί είσαι παρατηρητής διαιτησίας πρώτης εθνικής κατηγορίας με γερό μεροκάματο.Ενώ εγώ πληρώνω από την τσεπή μου.
Τα μεγάλα βαπόρια δέχονται μεγάλες φουρτούνες και αντέχουν.Εσύ όμως δείλιασες γιατί ανήκεις στα κανό.