9/7/13

Δεν φαίνεται κανείς ποτέ του τόσο γελοίος από τα ελαττώματα του που έχει όσο από τα προτερήματα που προσποιείται ότι έχει.

Αν κάποιοι νομίζουν ότι τα επεισόδια της πρώτης Δευτέρας που έγιναν στη γενική συνέλευση της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κορινθίας θα τα περάσω στο μουγκό είσαστε γελασμένοι.
Επειδή το θέμα είναι προσωπικό θα απαντώ  μόνο από το μπλοκ μου και δεν θα βάλω σε αυτή την διαμάχη την εφημερίδα Πρωινή την οποία δεν θέλω να την μπλέξω  σε περιπέτειες.
Κάποιοι δεν μπορούν να το παίζουν αμέτοχοι όταν συνεργάζονται με ανθρώπους που προκαλούν την ηθική και τον πολιτισμό μας και  εμείς όχι μόνο να σιωπάμε αλλά και να συνεργαζόμαστε μαζί τους. .


Η λεζάντα της εφημερίδας :
Η φιέστα στο Χιλιομόδι έκρυβε και μια σπουδαία είδηση για τους φίλους του Ατρόμητου « Θέλω να ευχαριστήσω την εταιρεία Λαρσινός και ιδιαίτερα τον κ. Φώτη Φόρτη για τον οποίον ανακοινώνω πως την νέα σαιζόν προχωράμε μαζί στην ομάδα» είπε ο Μπίτζιος μέσα σε ντελίριο ενθουσιασμού από τον κόσμο της ομάδας
Ο Φόρτης εκ των κορυφαίων σταλεχων της «Λαρισός  Α Ε» θα πάρει πόστο  στην διοίκηση του Ατρόμητου και δήλωσε έτοιμος να βοηθήσει τον Μπίτζιο να κάνει πραγματικότητα το όνειρο της ανόδου στη Γ εθνική. « Θα είμαι δίπλα στο Δημήτρη Θα είμαστε μαζί και στις επιτυχίες και στις αποτυχίες τόνισε μετά την βράβευση του για να προσθέσει « Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές και στον Παντελή Κουρούπη τον οποίο εκτιμώ ιδιαίτερα Δικαίωσαν τον πρόεδρο και μας έκαναν όλους υπερήφανους»  

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Ένας γέροντας ασκητής συνήθιζε να λέει " Αν ο Θεός με προστάξει να περάσω δια μέσου ενός τοίχου θα το έκανα . Η δική μου δουλειά θα ήταν να περάσω Η δική του θα ήταν να ρίξει τον τοίχο" Μελέτησα τα λόγια αυτά του σοφού ανθρώπου και είδα μέσα από τα γράμματα να ξεπετά η πίστης που πρέπει να έχει κάθε άνθρωπος σε αυτό που κάνει Και εγώ επειδή  νοιάζομαι για τα νιάτα τα οποία ακράδαντα πιστεύω και υπηρετώ  δεν χρειάζομαι ο Θεός να μου γκρεμίσει τον τοίχο. 
Και αυτό θα το διαπιστώσετε από το μπλοκ αυτό. 
Στις εκλογές που έγιναν την 1 Ιουλίου του 2013 στην αίθουσα του εργατικού κέντρου ανέβηκα στο βήμα και ρώτησα τον κ. Τσιχριτζή  που ήταν πρόεδρος της γενικής συνέλευσης " Γιατί δεν καλέσατε σε απολογία τον πρόεδρο του Ατρομήτου Χιλιομοδίου όταν δήλωσε στις εφημερίδες ότι ο διαιτητής έκανε τον αγώνα μπουρδέλο και θα με αναγκάσουν να γ... κανέναν διαιτητή "
Που να τολμήσει να μιλήσει ο κ. Τσιχριτζής και τι να πει. Από  το βάθος της αιθούσης ακούστηκε μια φωνή να λέει " Νικηφόρε έλα να μου τον κουνήσεις" και όπως όλοι καταλάβατε εννοούσε το πέος του. Βέβαια ο κ. Τσιχριτζής ούτε κουβέντα. Και μέσα στην αίθουσα να υπάρχει ένας παπάς και δέκα τουλάχιστον γυναίκες. Βέβαια τον κ. Τσιχριτυζή ο κ. πρόεδρος του Ατρόμητου τον γλύτωσε μια και δεν υποχρεώθηκε να απαντήσει μετά την χυδαία φράση  που ξεστόμισε  Και όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια ο κ. Πρόεδρος του Ατρόμητου μαζί με μπράβους ήταν "καλεσμένοι" του κ. Τσιχριτζή. 
Κύριε Φόρτη 
Επειδή εμένα δεν μου αρέσουν τα παραμύθια στα οποία είσαστε πολύ καλός και τα λέτε σε διαφόρους  θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας γιο' αυτά που μου είπε ο Δημήτρης που είναι ο συνεργάτης σας ο άμεσος;στο ποδόσφαιρο.  
Και κάτι που πρέπει να προβληματίσει αυτή την κοινωνία Όταν οι δυνατοί συνεργάζονται με τους τραμπούκους όλα πάν περίφημα. Αν εγώ ο ανώνυμος που είμαι επομένως και αδύναμος είχα συνεργάτη τον  κ. πρόεδρο του Ατρόμητου θα είχα πρόβλημα. Ενώ για τον κ. Φόρτη δεν ισχύει η λαϊκή σοφία "πες μου με ποιον κάνεις παρέα για να σου πω ποιος είσαι" Αφού η θέση του μέσα στην κοινωνία του επιτρέπει ακόμα και με τραμπούκους να συνεργάζεται.
Κύριε Φόρτη
Στην ζωή μου ακολουθώ τα λόγια του Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ 
"Αγωνίσου για την αλήθεια και την δικαιοσύνη θα έχεις δίπλα σου τον Χριστό" 
Και αν δεν πάρω απάντηση στο ερώτημα μου θα συνεχίσω γιατί έμαθα στη ζωή να θεωρώ ανώτερο από εμένα αυτόν που έχει δίκιο.