28/3/13

Ευχαριστώ την παρεούλα της οδού Νοταρά 48 που πιστεύει ότι διοικεί το Κορινθιακό ποδόσφαιρ



Από τον περασμένο Οκτώβριο του 2012 είχα ανοίξει το Μπλοκ μου με την επωνυμία ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ .που όμως δεν είχα τον χρόνο να το ενημερώνω Οι της Ένωσης μεσολάβησαν και έτσι έχω βρει χρόνο και τώρα δεν ενημερώνω μόνο τους Κορίνθιους αλλά και όλους τους Έλληνες . 
Αν και ακόμα δεν γνωρίζουν το μπλοκ μου μέσα σε τριάντα πέντε (35) μέρες που το λειτουργώ έχω επτακόσιες δέκα πέντε ( 715) επισκέπτες 
Αμέτρητα τηλεφωνήματα και γράμματα από όλα τα μέρη της χώρας μας. 
Επίσης ζητάνε να συνεργαστούν μαζί μου ονόματα σεβαστά στην δημοσιογραφία. 
Επίσης και προτάσεις να διαφημιστούν από το μπλοκ μου αλλά αρχή μου είναι να μη εισπράττω από την ερασιτεχνική δημοσιογραφία που ασκώ. 
Να γιατί δημόσια αναγκάζομαι να ευχαριστήσω τους «φίλους» της παρεούλας που πίστεψαν ότι θα μπορούσαν να με φιμώσουν. 
Τους πληροφορώ ότι πέτυχαν το αντίθετο αφού τώρα οι αναγνώστες μου πολλαπλασιάστηκαν 
Επομένως εδώ έχουμε την υλοποίηση του πανάρχαιου « …ουδέν κακό αμιγές κακού» Που σημαίνει ότι κάθε κακό φέρνει και καλό. Που υποστηρίζουν οι Στωικοί φιλόσοφοι. 
Και πάλι σας ευχαριστώ που μου δίνετε την δυνατότητα τα «έργα σας αλλά και τις παραλείψεις σας» να διαφημίζω όχι μόνο σε τοπικό επίπεδο.