13/3/13

Γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές μέχρι πότε θα μας διδάσκετε



ΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ

ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ …
To Κολυμβητήριο Λουτρακίου
...και δεν μπορώ να προπονηθώ
Γιατί;
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

Και να διαβάζεις και να βλέπεις στο γυαλί ότι τα νιάτα δεν μπορούν να κολυμπήσουν στο πανέμορφο κολυμβητήριο του Λουτρακίου γιατί δεν υπάρχει …πετρέλαιο για την λειτουργία του.!!! Και μέσα στους κολυμβητές αυτούς να υπάρχει ένας υποψήφιος για τους Ολυμπιακούς του 2012.Το άλλο που με ρωτάς για τον Τοτό δεν το …γνωρίζω

Χρήστος Μούτσος

Ετοιμάζεται ήδη για του Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου ,του 2012 ως μέλος της Εθνικής εκπροσωπώντας τον Ποσειδώνα. Λέτε να επανέλθει για προπόνηση στη …θάλασσα που χρησιμοποιούσαν οι κολυμβητές πριν από μισό αιώνα;

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Αυτά έγραψα ως πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα μου " Νικηφόρου το ανάγνωσμα χωρίς πρόσχωμεν " στις 21.1.12 και επαναστάτησε ο κ. Γιαλοψός και πήρε τηλέφωνο τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Ποσειδώνα και αφού τα έβρισε τους ζήτησε να με μηνύσουν γιατί αν δεν το κάνουν στερούνται ανδρισμού
Επίσης υποχρέωσε την κ. Μούτσο μητέρα του κολυμβητή να με πάρει στο τηλέφωνο και να μου κάνει παρατήρηση γιατί με αυτά που έγραψα στην εφημερίδα μου φαίνεται ότι έκανα συνέντευξη στο παιδί της. Και όταν την ρώτησα αν διάβασε την εφημερίδα μου απάντησε όχι αλλά ότι την είχε ενημερώσει ο κ. Γιαλοψός. Από το δημοσίευμα αποδεικνύεται περίτρανα για όσους γνωρίζουν στοιχειώδη Ελληνικά ότι ο πρωταθλητής της κολύμβησης δεν έχει καμία σχέση με αυτά που εγώ υποστήριζα .
Βέβαια όλα αυτά τα έκανε παρασκηνιακά ο κ. Γιαλοψός και ούτε έγραψε τίποτα στην εφημερίδα του για να μη δώσει βαρύτητα στο δημοσίευμα μου
Όπως έκανε και με την αγωγή που έχει υποβάλει εναντίον μου γιατί θέλει να κλείσει την φωνή μου όχι αυτός αλλά το κατεστημένο που υπάρχει και χρόνια διοικεί το Λουτράκι. Είχε βέβαια τα γνωστά παπαγαλάκια με τα οποία μετέφερε την είδηση της αγωγής σε όλο το Λουτράκι. Και μάλιστα όταν αυτά είναι πρόσωπα που υπηρετούν τον πολιτισμό και την θρησκεία στο Δήμο.
Γιατί ο κ. Γιαλοψός έδωσε βήμα στον κ. Κ. Λάμπρο (που για να με διαγράψει από μέλος του Ολυμπιακό Λουτρακίου πλαστογράφησε ένα πρακτικό) δυο φορές
Μια στην εφημερίδα του ( Το Βήμα του Λουτρακίου 17 Απριλίου του 2007) και φιλοξένησε τον δημοσιογράφο κ. Γιαννιδάκη ( που είναι ο μοναδικός που έγραψε για την οκτάμηνη φυλάκιση μου από τον κ. Μαυρογόνατο) στα γραφεία της εφημερίδας του τα οποία μετέτρεψε σε στούντιο τηλεοπτικό για να πάρει συνέντευξη που ήταν ένας οχετός ύβρεων εναντίον μου και του Ανδρέα Σιώκου Και μάλιστα σε αναφορά που έκανε στο τηλεοπτικό συμβούλιο ο κ. Σιώκος το κανάλι τιμωρήθηκε με πρόστιμο 20.000 ευρώ ή σε δραχμές 6.800.000. Έχοντας αυτή την απόφαση στα χέρια μου θα μπορούσα να κάνω αγωγές για να τα οικονομήσω. Αλλά αυτά είναι ξένα με την δική μου ιδιοσυγκρασία και δεν κατέφυγα σε καμία δικαιοσύνη . Βέβαια για το μεγάλο φαγοπότι που έχει γίνει στον Ολυμπιακό η εφημερίδα που διαβάζεται από τους δημότες του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας πότε δεν έγραψε ούτε ένα και
Αν και υπάρχει μήνυση και απαγόρευσης της εξόδου από την χώρα στους πρωταγωνιστές που διοίκησαν την ομάδα την εποχή αυτή. .
Και τώρα ο μέχρι πριν από μερικά χρόνια συνεργάτης του κ. Γιαλοψού κ. Ηλιακόπουλος να κόπτεται για το κολυμβητήριο. Και όταν εμείς γράφαμε για το κολυμβητήριο όλοι όχι τηρούσαν άκρα του τάφου σιωπή αλλά έβαζαν από τους δικούς των να μας μηνύσουν Και όλα αυτά γιατί τόλμησα και έγραψα αλλά και είπα αυτά που άλλοι δεν τολμούν να ακουμπήσουν. Και πίστεψαν ότι με αυτά όλα εμένα θα με τρομοκρατήσουν
Όμως δεν γνωρίζουν ότι είμαι της σχολής του γέρου της δημοκρατίας και έτσι μια ολόκληρη ζωή αγωνίζομαι να τρομοκρατήσω τους τρομοκράτες.