22/3/13

Δυστυχισμένη η χώρα που έχει ανάγκη από ήρωες



Χωρίς να είμαι φίλαθλος του Π ΑΟΚ θα ήθελα ως συμπαθών την ομάδα αυτή να σχολιάσω την περίπτωση Γκαρσία και έχω το δικαίωμα αυτό μια και υπηρετώ το ποδόσφαιρο πάνω από μισώ αιώνα.
Παραμονές του αγώνα του Δικέφαλου του βορά με τον Ολυμπιακό έρχεται ο κ. Γκαρσίας και δίνει συνέντευξη όπως έκανε κάποτε και ο Ριβάλντο όταν τα μάζεψε και πήγε στην Α Ε Κ παραμονή της γιορτής του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Έκανε συνέντευξη και έριξε το δηλητήριο του όπως έκανε και ο μέχρι πριν λίγο χρονικό διάστημα παίκτης του ΠΑΟΚ.
Μεταξύ των άλλων ο κ. Γκαρσίας είπε «… Πέντε χρόνια, έχω παίξει και άσχημα, αλλά πάντα με την καρδιά μου, χωρίς να ζητήσω κανένα αντάλλαγμα. Το ποδόσφαιρο μου έχει δώσει τα πάντα. Έφυγα 20 χρονών με τη γυναίκα μου από ένα χωριό, με στόχο να γίνω ο καλύτερος. Δεν το κατάφερα.
Πάντα ήθελα να πω αντίο μέσα από ένα γήπεδο. Εγώ είμαι ΠΑΟΚ αν κάποιοι το αμφισβητούν.
Ποτέ δεν ήταν ειλικρινείς μαζί μου. Τόσο δύσκολο θα ήταν να γινόταν ένα παιχνίδι αποχαιρετισμού; Τους το είχα πει. Όταν δεν θα με θέλετε, απλά πείτε το μου. Σε όλους αυτούς θα ήθελα να πω ότι προτιμώ να χάσω καθαρά και όχι να κερδίζω βρόμικα .Ας μου έλεγαν δεν κάνεις.
Για τον σεβασμό που έχω για τον ΠΑΟΚ, κάνω ένα βήμα δεξιά. Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα κάτσει πάνω στο συμβόλαιό του. Ξέρω ότι 11 Μαΐου είναι ο τελικός του Κυπέλλου, αλλά ποτέ δεν θα βάλω τα οικονομικά μπροστά στο συναίσθημα. Ούτε στον ΠΑΟΚ, ούτε στη ζωή μου. Είμαι περήφανος που φόρεσα αυτή τη φανέλα. Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ. Ευχαριστώ όλους που πέρασαν από την ομάδα.
Περάσαμε δύσκολες στιγμές, αλλά μην ξεχνάτε ότι ο ΠΑΟΚ είναι μάχη και θυσία. Πάντα στη ζωή μου θα είμαι ΠΑΟΚ".

Σχολιασμός Νικηφόρου
Ένας που αγαπά κάτι δεν του δημιουργεί προβλήματα κ. Γκαρσία. Και ούτε φτιάχνει ( σκηνοθετεί) τις προϋποθέσεις για να φωνάξουν οι φίλοι του ΠΑΟΚ « …: "Πάμπλο Θεέ, γαμ... την ΠΑΕ"
Αν αυτό το ερμηνεύσει ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ έτσι που πρέπει και κάνει στροφή και πάρει το καπέλο του και φύγει ποιος θα μπορέσει να τον αναπληρώσει; .Βέβαια αν ο ΠΑΟΚ στρώσει πάνω απ’ όλα οικονομικά και έρθουν οι οικογένειες στο γήπεδο κάποιοι δεν έχουν θέση που το γήπεδο το θεωρούν χώρο για εκτόνωση.
Αλλά εδώ φταίνε οι δειλοί πολιτικοί μας που δεν τολμούν να ακουμπήσουν το πρόβλημα του ποδοσφαίρου φοβούμενοι το πολιτικό κόστος. Και φτάσαμε στο σημείο μια κίνηση συνηθισμένη του Σαλμπικίδη να την θεωρούμε έργο εξύβριση. Και κανένας από τους νομικούς του ΠΑΟΚ δεν στάθηκε σε ένα απλό σημείο που φανερώνει ότι η ενέργεια του ποδοσφαιριστή δεν ήταν υβριστική. Γιατί αν θέλουμε να μουντζώσουμε κάποιον κρατάμε το χέρι τεντωμένο και όχι άτονο όπως κάνουμε όταν θέλουμε να αποδοκιμάσουμε κάποιον με αυτά που κάνει. Και εδώ θα ήθελα να ρωτούσα τον συνεργάτη του διαιτητή αν αυτή την ενέργεια την έκανε ένας παίκτης του Ολυμπιακού σήμερα ή ένας παίκτης του Παναθηναϊκού όταν είχε την δύναμη στη διαιτησία η ομάδα του τριφυλλιού θα τολμούσε να φωνάξει τον διαιτητή και να ζητούσε τον αποκεφαλισμό του παίκτη;
Και σε μια χρονική περίοδο που ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα έρχεται να προστεθεί στους εχθρούς του Δικέφαλου του Βορά και παίκτης – υπάλληλος του ΠΑΟΚ. Που νομίζω ότι θα επιθυμούσε να είναι στην θέση του Δώνη. Αυτή είναι η αλήθεια και όλα τα άλλα γίνονται για να έχουν εργασία οι δημοσιογράφοι.
Και κ. Γκαρσία δεν μπόρεσα να καταλάβω αυτά ου είπατε ( Σε όλους αυτούς θα ήθελα να πω ότι προτιμώ να χάσω καθαρά και όχι να κερδίζω βρόμικα) και είσαστε υποχρεωμένος να ερμηνεύσετε γιατί κατηγορείτε ένα πολύ μεγάλο σωματείο. Υπάρχει μόνο μια δικαιολογία να μη έγινε σωστή ερμηνεία των λόγων σας. Γι αυτό ζητώ την δική σας βοήθεια για να μας πείτε τι εννοείτε «…έμαθες να χάνεις καθαρά και όχι να κερδίζεις βρόμικα»