4/3/13

Τα ισόβια του Παπαγεωργόπουλου και η νοοτροπία των αρχόντων της τοπικής αυτοδιοίκησης.


Όλη η Ελλάδα έμεινε με το στόμα ανοικτό με την ποινή των ισοβίων που επιβλήθηκε στον φτερωτό γιατρό -- του Βουλευτή --και επί δώδεκα χρόνια Δημάρχου της Θεσσαλονίκης .
Και κάθομαι και σκέπτομαι πως είναι δυνατόν να μη μπόρεσαν να διαπιστώσουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί αυτή την μεγάλη απάτη που έλαβε χώρα στο δεύτερο δήμο της Ελλάδας. Και που είχε διάρκεια δώδεκα χρόνια.
Γιατί δεν είναι δυνατόν οι διοικούντες του Ι Κ Α  στην Θεσσαλονίκη να μη διαμαρτυρηθούνε που ο Δήμος δεν πληρώνει τις υποχρεώσεις του.. Και η δημοτική σύμβουλος  Αράπογλου που τα έλεγε όλα αυτά  μηνύθηκε με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθεί αφάνταστα.
Και ερχόμαστε στην περίπτωση την δική μου που κατήγγειλα τις ατασθαλίες  στην ομάδα του Ολυμπιακού Λουτρακίου που κατά τον ορκωτό Λογιστή ανέρχονται στο ποσό των 163.741 ευρώ ή σε δραχμές 55. 672.000.
Και ενώ έχω κάνει μηνυτήρια αναφορά στις 25 Ιουνίου του 2005 και έχει παραπεμφθεί η υπόθεσης για να δικαστεί στο τριμελές εφετείο κακουργημάτων ακόμα να γίνει η δίκη.
Εγώ όμως έχω δικαστεί για συκοφαντική δυσφήμιση που διέπραξα σε βάρος του κ. Μάνου Μαυρογόνατου  γιατί τόλμησα να σχολιάσω αυτά που είπε σε μια γενική συνέλευση. Συγκεκριμένα είπε ο κ. Μαυρογόνατος που είχε και την ιδιότητα τότε του Διευθυντή της πολεοδομίας στη Γενική συνέλευση του Ολυμπιακού που έγινε τον Μάιο του 2004 ότι «  ο δεύτερος στόχος μας ήταν η οικονομική εξυγίανση που επετεύχθη.»
Και αυτά τα υποστήριξε ο κ. Μαυρογόνατος για να περάσει ο οικονομικός απολογισμός γιατί δεν υπήρχε  έκθεση της  εξελεγκτικής επιτροπής αφού φρόντισαν να μη εκλεγεί . που σημαίνει εμείς είμαστε οι αφεντάδες και δεν λαμβάνουμε υπόψη το καταστατικό. .      
Βέβαια στη δίκη πήγα χωρίς δικηγόρο γιατί είχα αποφασίσει μαζί με την γυναίκα μου να δικαστώ  και να μη κάνω έφεση. Δυστυχώς δείλιασε η γυναίκα μου και εφεσίβαλα την απόφαση.
 Όταν πήγα στο Ναύπλιο για να εκδικαστεί η έφεσης το αδίκημα είχε παραγραφή. Πως έγινε η παραγραφή αυτό πρέπει να απασχολεί άλλους και όχι εμένα.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
Επίσης σχεδόν πέντε χρόνια πήγαινα  στο τριμελές πλημμελειοδικείο της Κορίνθου για να δικαστώ για την ίδια υπόθεση. Με είχε μηνύσει ο κ. Μάρας για δυσφήμιση . Ποτέ δεν δικάστηκα  γιατί ο μηνυτής μου όλο και ανέβαλε την εκδίκαση της μήνυσης. Μέχρι που φτάσαμε στο σημείο της παραγραφής.
Αλλά εμένα με βλέπανε οι Κορίνθιοι που καθόμουνα στο εδώλιο του κατηγορούμενου δυο με τρεις φορές το χρόνο επί πέντε χρόνια  που πήγα κατηγορούμενός τουλάχιστον πάνω από δέκα φορές . Και όλοι βλέποντας αυτή την εικόνα θα έλεγαν χαρά στο πρόσωπο που μας ασκεί κριτική αφού συνεχώς είναι μπλεγμένος με θέματα που αφορούνε την δικαιοσύνη. Και ο κ. Μάρας πέτυχε έμμεσα αλλά με μαθηματική ακρίβεια να με δυσφημίσει.
Μάρτυρας στη δίκη αυτή ήταν ο μηνυτής μου κ. Μαυρογόνατος.
Βέβαια ο ορκωτός λογιστής στην έκθεση του αναφέρει ότι « ενώ ο κ. Μάρας έλαβε επιχορήγηση 13.500 ευρώ από τον δήμο Λουτρακίου Περαχώρας και συγκεκριμένα στις 9.3.2004 και δεν την καταχώρησες στα έσοδα του βιβλίου να εμφανίζεται μετά από λίγες μέρες και συγκεκριμένα στις 29.5.2004 ευρώ ( στη σελίδα 14 έσοδα του επικυρωμένου βιβλίου ταμείου απόδειξης 230 να εμφανίζεται ως δανειστής του αθλητικού σωματείου με 10.100 ευρώ !»
Αυτά δεν συγκίνησαν κανέναν με αποτέλεσμα να διαγραφώ από μέλος του σωματείου του Ολυμπιακού. Και ο κ. Κώστας Λάμπρου που ήταν ο πρωταγωνιστής όλων των παρατυπιών που λαμβάνανε χώρα στον Ολυμπιακό να είναι στις γενικές συνελεύσεις ή πρόεδρος ή γραμματέας.
Που ήταν μια άμεση απάντηση σε όλα αυτά που είχα καταγγείλει.
Ότι όλα είναι άδικα και επομένως εγώ ο Νικηφόρος είμαι ο άνθρωπος που έχω δημιουργήσει όλες αυτές τια καταστάσεις.
Ο δήμος όχι μόνο δεν ζήτησε τα χαμένα χρήματα των δημοτών που μπήκανε στην τσέπη μερικών που τότε διοικούσανε τον Ολυμπιακό αλλά συνέχισαν να δίνουν χρήματα χωρίς να λάβουν υπόψη τις δικές μου καταγγελίες.  
Προειδοποιώ όλους ότι δεν θα σταματήσω ότι και να κάνουν σε βάρος μου. Αυτοί που έκλεψαν τα χρήματα που προοριζόντουσαν για τα νιάτα θα τα γυρίσουν πίσω.
Ο Ρ ΜΠΑΧ υποστηρίζει « …Δεν υπάρχει πρόβλημα που να μη έχει να σου προσφέρει ένα δώρο. Αναζητάς τα προβλήματα γιατί έχεις ανάγκη από τα δώρα τους.»
Και το δικό μου δώρο είναι η αγωγή του κ. Γιαλοψού.