24/3/13

Η πνευματική υποθερμία δεν μπορεί να μετατραπεί σε φιλοσοφία


Διαβάζω στο μπλοκ του κ. Ηλιακόπουλου

ΡΕΣΑΛΤΟ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΛΥΚΟΦΡΥΔΗ ΣΕ ΚΑΛΠΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ
(Από την πόλη έρχομαι και στην κορυφή κανέλλα )
Άρθρο του Δημήτρη Καραπατά  που  είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
( που μου θυμίζει μια φορά και ένα καιρό που μας έλεγε του ευλογημένο για κάθε εγγονό ή εγγονή στόμα της γιαγιάς)

Γράφει ο κ. Καραπατάς στην εισαγωγή του άρθρο που έχει ναι μεν το όνομα του αλλά όχι και το πνευματικό του επίπεδο.

«Καρπός της ένωσης τους, με εξωθεσμικά και αλλότρια συμφέροντα που επενδύουν στην καταστροφή του τόπου μας, θα πρέπει να θεωρούνται, οι θεληματικά λανθασμένες και επιζήμιες απόψεις που εξέφρασε πρόσφατα δημόσια, ο αρχιστράτηγος της σύγχυσης και της πλανητικής πολιτικής, Γιώργος Γλυκοφρύδης. Ο οποίος σημειωτέων, ανήκει στους αδρανούντες της δημοτικής αρχής, για το έργο σύνδεσης της πόλης μας με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, δια μέσου του οποίου η πόλη θα εξασφάλιζε μεγάλη επισκεψιμότητα ολόκληρο το χρόνο με ευεργετικές συνέπειες σε όλους τους τομείς της οικονομίας, μετατρέποντας ουσιαστικά τις προεκλογικές δεσμεύσεις της παράταξης του, σε έπεα πτερόεντα, αφού εμφανώς καθαιρέθηκαν και αντικαταστάθηκαν από επικίνδυνες πρακτικές για τα συμφέροντα του τόπου.»
Σχολιασμός Νικηφόρου
Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν ο κ. Ηλιακόπουλος να προσπαθεί να μας φτιάξει την πνευματική εικόνα του κ. Καραπατά βάζοντας το όνομα του που αγνοεί την Ελληνική γλώσσα.
Και αυτό το έχει αποδείξει μόνος του με την επιστολή που μου έστειλε και δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι έχει μέσα «μαργαριτάρια» αλλά ψάχνεις να βρεις το σωστό γραμμένο και δεν μπορείς.
Αλλά ας την διαβάσουμε μαζί για να καταλάβετε ότι ο κ. Ηλιακόπουλος νομίζει ότι στο Λουτράκι βρίσκεται στην εποχή που ερχότανε μαζί με τους γονείς του και έπαιζε με τα κουβαδάκια του. Γιατί είναι αδιανόητο να υποστηρίζει ότι  ο κ. Καραπατάς μπορεί να γράφει άρθρα που είμαι βέβαιος ότι δεν έχει την δυνατότητα να αντιγράψει
Παρακαλώ να διαβάσουμε την επιστολή που μου έστειλε:

 Από τον ΑΞΙΩΤΙΜΟ κ. Καραπατά έλαβα αυτό το γράμμα.

Αξιωτιμε Κ Νικηφόρε Ευχαρηστώ πολύ που με διαβάζεται όπως άλλωστε ολόκληρη κοινωνία του Λουτρακίου καθΩς και υψηλόβαθμα στελέχοι της παρέμβασης του κ. Γκιώνη ! ΒεβαιΩς ούτε που σας περασε από το μυαλό ότι μπορεί να υπάρχει άνθρωπος που δεν τον ενδιαφέρει η πολιτική σας , αλλά το συμφέρον του τόπου! Αυτό θα το δείται τον Νοέμβρη που δεν θα πολιτευτΩ γιατί ότι κανΩ το κανΩ  γιατο καλό του τόπου μου κ δεν προσδοκΩ προσωπικό όφελος . Αλήθεια αν όντως σας ενδιαφέρει για το τι θα κάνω    εγΩ γιατί το αναφέρεται ΣυμφΩνΩ απόλυτα μαζί σας Κ Νικηφόρε ότι ένας δήμαρχος μπορεί να κάνει λάθη. Αλλά όταν αυτά τα λάθη του τα επισημαίνουνε  καθηγητές συγκοινωνιολόγοι  όπΩς ο Κ. Βλάσιος Μηλανάκης Ναθενας  το αποτέλεσμα της μελέτης που ο δήμαρχος παρήγγηλε και δεν ακούει  για να πράξει το σωστό το πρόβλημα το μεταφέρει στην κοινωνία του Λουτρακίου κ στο εμπόδιο της  οικονομικής οικηστηκής και τουριστηκής ανάπτυξης μέσΩ του προαστιακού που θα κέρδιζε η πόλη του Λουτρακίου ! Τώρα οσον αφορά τα περι χάσιμο χρόνου που θα κάνουν τα τραίνα να μπαίνουν κ να βγαίνουν στο Λουτράκι κ τις δήθεν υψηλές ταχύτητες φοβάμαι κ. Νικηφόρε πως τα΄χετε μπερδέψει λίγο στο μυαλό σας ! Το Λουτράκι θα έχει την δικιά του αυτονομή  σύνδεση με την Αθήνα και δεν θα΄χει σχέση με τα τραίνα που πηγαίνουν Κιάτο . Δηλαδή θα εκτελούν την διαδρομή Λουτράκι – Αθήνα και τίποτα άλλο. Οσο για την ταχυτητα μετά τον ισθμο  το τραίνο θα εισέρχεται στο Λουτράκι με όχι παρακαλΩ από 50 χλμ|ωρα για να προσεγγίσει σε ακτίνα πεζου την σηραφή τΩν 2 πολεοδομικών ιστΩν κάνοντας ύπια διέλευση στα τελευταία 800 m σαν αστικό ΤΡΑΜ Εσείς αν ερχόσασταν σε 1 από τα δημοτικά συμβούλια ή στην ημερίδα για τον προαστιακό θα είχατε πλήρη άποψη από τους ειδικούς ! Και αυτήν την γνώμη την ασπάζονται τΩρα πια εκτΩς από τις χιλιάδες υπογραφές τΩν ΛουτρακιΩτΩν ολοι οι φορείς της πόλης το Δ Σ Λουτρακίου με νεα απόφαση του καθΩς και βουλευτές του νομού. Ο Κ Μπεγλίτης ειχε χαρακτηρίσει λάθος το σχεδιασμό που ειχε αρχικά επιλεγεί ! Άλλωστε και η απάντηση του υπουργείου βρίσκεται στη διάθεση σας πρΩς ενημέρωση  σας ΜήπΩς κ. Νικηφόρε πιστεύεται ότι το υπουργείο και ο ΟΣΕ θέλει να δημιουργηθούν τα προβλήματα που εσείς φαντάζεστε; Κ Νικηφόρε ο δήμαρχος ήθελε τον προαστιακό αλλά μόνο χωρο κοντά στο καζίνο !
Δημήτρης Καραπατάς.   
Σχολιασμός Νικηφόρου

Αυτόν λοιπόν τον Άνθρωπο το πνευματικό   το «δημοσιογραφικό¨» κατεστημένο του Δήμου Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων προσπαθούν  να μας  τον επιβάλουν στο Δήμο Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων.
Ο άνθρωπος που δεν μπορεί να γράψει μια λέξη με όλα μικρά ή κεφαλαία γράμματα προσπαθεί να μας περάσει το έπεα πτερόεντα,
Και το ΡΕΣΑΛΤΟ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΛΥΚΟΦΡΥΔΗ ΣΕ ΚΑΛΠΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ
Βέβαια όλα αυτά τα κάνει ο κ. Ηλιακόπουλος για να εκθέσει τον φιλόδοξο κ. Καραπατά που δεν γνωρίζει να γράψει το αξιώτιμο και χρησιμοποιεί στο άρθρο του λέξεις που το 80% των ελλήνων δεν τις γνωρίζουν. Και όλα αυτά γίνονται για λόγους εντυπωσιασμού.
Και όλοι αυτοί νομίζουν ότι με τις αγωγές και με τις μηνύσεις θα σταματήσουν την γραφή μου.
Από το μπλοκ μου όμως ο κόσμος θα πληροφορηθεί τα πάντα γιατί κανένας δεν θα βρει το όνομα μου πουθενά . Και εννοώ σε κάποιο τιμολόγιο 
Τώρα γιατί τα έχουν βάλει με τον Γιώργο τον Γλυκοφρύδη εύλογα θα με ρωτήσετε και μάλιστα επάνω σε ανύπαρκτο θέμα όπως είναι ο προαστιακός. Μα ο Μακιαβέλι είναι ο πρώτος διδάξας. Συκοφαντείτε συκοφαντείτε κάτι στο τέλος θα μείνει.  
Γιατί σε μια εποχή που φορολογείται το αντίδωρο του συνταξιούχου και έχουν καταργηθεί ιστορικές  σιδηροδρομικές γραμμές εμείς ζητάμε να έρθει ο προαστιακός στα περίχωρα του Λουτρακίου επειδή το έχει πάρει ως παιχνίδι ο κ. Καραπατάς αρθρογραφεί με την πένα του επίσημου  δημοσιογράφου
Γράφει ο κ. Ηλιακόπουλος χρησιμοποιώντας το όνομα του κ. Καραπατά
«Ο συγκεκριμένος αντιδήμαρχος, πολιτικός καθρέπτης του Κώστα Λογοθέτη, βγήκε ενάντια στις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, στην ομόθυμη εκπεφρασμένη βούληση των πολιτών και των φορέων μέσω υπογραφών και δημοσίων διαβουλεύσεων, ενάντια στις εισηγήσεις της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου, στην ακριβοπληρωμένη τεχνική έκθεση του δήμου σε μελετητικό γραφείο, στην πλειάδα έγκριτων συγκοινωνιολόγων της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, στην ΕΡΓΟΣΕ και κυρίως στα συμφέροντα του τόπου και εξέφρασε σαν αυτόκλητος - αυτόφωτος συγκοινωνιολόγος μια παντελώς ανεδαφική πρόταση, που στόχο είχε να εμφυσήσει στην τοπική κοινωνία έριδα και να την τυφλώσει!»
Σχολιασμός Νικηφόρου
Ένα κείμενο ενενήντα τριών λέξεων χωρίς τελεία αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο. Προσωπικά κουράστηκα για να διαβάσω την μεγαλύτερη πρόταση που έχει γραφτεί στην ιστορία του τύπου.
Τώρα να μη γνωρίζεις πως γράφεται το τΩρα και το πρΩς και να χρησιμοποιείς στο κείμενο σου εκπεφρασμένη βούληση είναι να γελά κάθε πικραμένος.

Συνεχίζει ο κ. Ηλιακόπουλος χρησιμοποιώντας το όνομα του κ. Καραπατά
Επαναβεβαιώνοντας την εμμονική ιδεοληψία και τις τυχοδιωκτικές πολιτικές της συνωμοτικής ομάδας του Κώστα Λογοθέτη, να μην έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι, αλλά να γίνει σταθμός στη θέση Βασιλόπουλος στον Ισθμό. Ο Γιώργος Γλυκοφρύδης, χωρίς για λόγους αυτοπροστασίας να έχει συμβουλευτεί την τεχνική υπηρεσία, πρότεινε να κατασκευαστεί σταθμός στην προαναφερόμενη θέση, (αφού δεν μπαίνει ο προαστιακός στο Λουτράκι δεν γίνεται σταθμός στον κόμβο), και να μπει το παλιό τρένο για να μεταφέρει μέσω της υφιστάμενης γραμμής τον κόσμο στο Λουτράκι. Κι επειδή είναι γνωστό τοις πάσι ότι το μετρικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου έχει κλείσει και οι συρμοί που είναι συμβατοί με την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή της πόλης έχει αποσυρθεί, ενώ το προσωπικό έχει μεταταγεί, άρα με την ανεδαφική και έκτος συγκοινωνιακής λογικής πρόταση του, ο Γιώργος Γλυκοφρύδης ζήτησε να μην υπάρχει τρένο στο Λουτράκι και να κατασκευασθεί μόνο σταθμός στο Βασιλόπουλο στον Ισθμό»
Σχολιασμός Νικηφόρου
Στα χέρια μου έχω μια αίτηση των Δημοτών και κατοίκων του Δήμου Λουτρακίου –Περαχώρας  η οποία απευθύνεται Στον Υπουργό μεταφορών κ. Λιάπη και σε άλλους επτά (7) φορείς
Και με αυτή ζητάνε Την άμεση δημιουργία σταθμού του προαστιακού στον Ισθμό.  Σε αυτή την κίνηση είχατε κ. Καραπατά καμία συμμετοχή;
Παρακαλώ να έχω κάποια προσεγμένη από πλευράς σας ( για να μη εκτεθείτε) απάντηση.
Επίσης αναφέρεστε ότι είσαστε επικεφαλής 2.000 ανθρώπων που έχετε μάλιστα και τις υπογραφές των. Και σας ζητήσαμε να μας παρουσιάσετε το 10% και δεν πήραμε καμία απάντηση.
Το Λουτράκι κ. Καραπατά δεν είναι η οδός Ελευθερίου Βενιζέλου και μάλιστα από τα δεύτερα φανάρια και μέχρι την Εθνική τράπεζα. Αυτά είναι καιρός να ΤΑ ΞΕΧΆΣΕΤΕ αφού οι ξένοι πλέον είναι περισσότεροι από τους γηγενείς  
Και με τις απόψεις σας δεν συμφωνούν πολλοί ειδικοί και ένας από αυτούς είναι ο Γιώργος Πετρίτσης που δυο φορές σε τηλεοπτικές μου εκπομπές σας έκανε μάθημα αποδεικνύοντας ότι όλα αυτά που αναμασάτε είναι ανεφάρμοστα.
Αν δεν απαντήσετε στο ερώτημα μου για την Αίτηση δεν έχετε το δικαίωμα να αυτοπαρουσιάζεστε ως αρχηγός ενός ανύπαρκτου σώματος δημοτών και κατοίκων.
Ο Αμερικανός συγγραφέας WILSON MIZNER κάπου γράφει «… να είσαι καλός με τους ανθρώπους ανεβαίνοντας γιατί θα τους χρειαστείς κατεβαίνοντας»

Κύριε  Γλυκοφρύδη

Ο κόσμος έχει ανάγκη  από σοβαρούς ανθρώπους και προσωπικά νομίζω ότι κοσμείτε την θέση που σήμερα που κατέχετε επειδή δεν είσαστε ετερόφωτο.
Υπάρχει ένα Ισπανικό γνωμικό « …με την υπομονή και την δουλειά το φύλλο της μουριάς γίνεται μετάξι»
Και εσείς χωρίς να είσαστε Ισπανός υλοποιήσατε το γνωμικό αυτό.
Γι αυτό να μη σας επηρεάζουν οι κριτικές που δεν έχουν καμία βάση. Αφού σήμερα δεν κινδυνεύουμε από το μπλακ άουτ αλλά από …τα βλάκ –άουτ.