28/3/13

Έτσι απαντώ στους υβριστές μου και συκοφάντες μου με στοιχεία


Ο Άγγλος πολιτικός  ADLAI  STEVESON είπε ότι «… αυτός που πετάει λάσπη συνήθως χάνει έδαφος»
Και συκοφαντία σημαίνει η σκόπιμα ψευδής καταγγελία που εκτοξεύεται εναντίον κάποιου για να τον μειώσει και να τον διασύρει
Και κατά την τελευταία γενική συνέλευση  με συκοφάντησαν οι κύριοι Σπανός . Σελλάς και Πετρόπουλος
Σήμερα θα αναφερθώ στον κ. Πετρόπουλο τον λογοτέχνη της ένωσης που
έχει αναλάβει εργολαβικά την κατασυκοφάντηση μου
Είπε ο κ. Πετρόπουλος στην Γενική Συνέλευση « Έρχεται ο Αλβέρτος Αϊστάιν και λέει όποιος δεν είναι σοβαρός στα μικρά θέματα δεν μπορεί να είναι σοβαρός στα μεγάλα και τα σημαντικά. Άρα καταλήγουμε ότι ο άνθρωπος που κατηγορούσε την ένωση δεν είναι σοβαρός όχι βάσει τα δικά μου δεδομένα αλλά βάσει του Αϊστάιν  είναι υβριστής και παλιάνθρωπος. Θα ήθελα να ήταν εδώ να τα ακούσει Δεν πειράζει θα τα δει στο video»
Μόνος σας  λοιπόν παραδέχεστε ι ότι αυτά που λέγατε  θα τα μετέδιδε η τηλεόρασης και επομένως εν γνώσει σας με χαρακτηρίζατε  παλιάνθρωπο έστω  και δια μέσου του Αϊστάιν.
Επίσης συνεχίζει ο κ. Πετρόπουλος την κατασυκοφάντηση μου λέγοντας
«Τελειώνοντας θα ήθελα να πω για την ανακοίνωση . Είχαμε βγάλει μια ανακοίνωση την οποία ο κ. Σκούρτης απαγόρευσε να μπει στην εφημερίδα και εμείς αναγκαστήκαμε να την βάλουμε στο σάιτ της ένωσης. Την στείλαμε δυο φορές και απαγόρευσε να την βάλει. Επίσης σε κάθε άρθρο του για την ένωση επάνω βάζει τον Βαρόνο Μινχάουζεν Εγώ θα ήθελα να του προτείνω για εικαστικούς λόγους και μόνο δίπλα στην φωτογραφία του Μινχάουζεν να βάζει και την δική του. Έτσι για να φαίνεται ο ειλικρινής και ο ψεύτης . Είμαι σίγουρος ότι σε λίγο καιρό ο κόσμος θα μπερδεύεται και δεν θα γνωρίζει ποιος θα είναι ο ψεύτης και ποιος θα είναι ο ειλικρινής Ή μάλλον θα το πω καλύτερα  Ο Βαρόνος Μινχάουζεν θα μοιάζει πιο ειλικρινής Για τον ψεύτη δεν ξέρω»
Βέβαια όταν απέδειξα ότι η ανακοίνωσης δημοσιεύτηκε ο  κ. Πετρόπουλος ξεπέρασε ακόμα και την Κομανέντσι  στην κωλοτούμπα επάνω στην δοκό σπάζοντας το παγκόσμιο ρεκόρ με την ανακοίνωση που μας έστειλε που αναιρούσε αυτά που έγραφε για την μη δημοσίευση της ανακοίνωσης. 
Επίσης  ο κ. Πετρόπουλος σε ανακοινώσεις της ένωσης που αυτός έγραφε με χαρακτήρισε άσχετο που δεν γνωρίζω από κανονισμούς.
Κύριε Αντιπρόεδρε και τα πρακτικά της γενικής Συνέλευσης   θα αναγκαστείτε να  μου δώσετε και με στοιχεία δικά σας θα σας απαντώ.
Εγώ λοιπόν που δεν γνωρίζω από κανονισμούς όταν ο Σαλπιγγίδης τιμωρήθηκε με έξη (6) αγωνιστικές έγραψα στο μπλοκ μου (22.3.13)
 «Και φτάσαμε στο σημείο μια κίνηση συνηθισμένη του Σαλπιγγίδη να την θεωρούμε έργο εξύβριση. Και κανένας από τους νομικούς του ΠΑΟΚ δεν στάθηκε σε ένα απλό σημείο που φανερώνει ότι η ενέργεια του ποδοσφαιριστή δεν ήταν υβριστική. Γιατί αν θέλουμε να μουντζώσουμε κάποιον κρατάμε το χέρι τεντωμένο και όχι άτονο όπως κάνουμε όταν θέλουμε να αποδοκιμάσουμε κάποιον με αυτά που κάνει. Και εδώ θα ήθελα να ρωτούσα τον συνεργάτη του διαιτητή αν αυτή την ενέργεια την έκανε ένας παίκτης του Ολυμπιακού σήμερα ή ένας παίκτης του Παναθηναϊκού όταν είχε την δύναμη στη διαιτησία η ομάδα του τριφυλλιού θα τολμούσε να φωνάξει τον διαιτητή και να ζητούσε τον αποκεφαλισμό του παίκτη;»
Και έρχονται τα πειθαρχικά όργανα της ΕΠΟ τα οποία έχει διορίσει η ομοσπονδία των γλεντζέδων και εξαφανίζει την ποινή σύμφωνα με το δικό μου σκεπτικό.
Και τιμωρεί τον ποδοσφαιριστή με μια αγωνιστική για ανάρμοστη διαγωγή και πρόστιμο 80 ευρώ  μετατρέποντας το έργω εξύβριση.                                                           
Γιατί ο Νικηφόρος  όλα αυτά τα επιτυγχάνει κ. Πετρόπουλε επειδή  την προσφορά του προς τα νιάτα δεν την εξαργυρώνει με αξιώματα και επομένως υποστηρίζει με φανατισμό την αλήθεια την οποία εσείς «στραγγαλίζετε»
Μα θα έχουμε χρόνο πολύ μπροστά μας για να αποδείξουμε αυτά που υποστηρίζουμε. Βέβαια ο ρόλος ο δικός σας είναι πιο δύσκολος γιατί πρέπει να αποδείξετε ότι είμαι παλιάνθρωπος που σημαίνει ο κακοήθης άνθρωπος ο αχρείος