20/3/13

Εμείς την αλήθεια και μόνο αυτή υπηρετούμε



Γράφει ο δημοσιογραφικός εισαγγελέας κ. Ηλιακόπουλος που έχει και ταυτότητα  δημοσιογράφου
«Γιατί επιμελώς ο δήμαρχος Λουτρακίου Κώστας Λογοθέτηςπροσπαθεί να κρύβει από το προσκήνιο το μυστικοσύμβουλό τουΓιώργο Γιαννιτσόπουλο

Σχολιασμός Νικηφόρου

Κύριε Ηλιακόπουλε ο κ. Γιαλοψός την συνάντηση σας  με τον κ. Δήμαρχο και τον κ. Γιαννιτσόπουλο σε κέντρο των Αθηνών το είχε κάνει γνωστό σε όλο τον κόσμο. Και μάλιστα αυτό που είπε ο Δήμαρχος απευθυνόμενος στην αφεντιά σας « …έλα Πάνο μαζί μου να τα αλλάξουμε όλα» Στην συνάντηση αυτή που ήταν και μυστική παρών ήταν και ο κ. Γιαννιτσόπουλος. Επομένως δεν υπάρχει καμία μυστικότητα αφού ο Δήμαρχος στο ραντεβού ( που κανένας δεν τόλμησε να το διαψεύσει ) είχε δίπλα τον κ.Γιώργο. Και βέβαια η υποκλοπή της συζήτησης που στο δημοσίευμα του ο κ. Γιαλοψος έγραψε ότι αν το αρνηθούν θα ρίξει στην πιάτσα 3.500  CD που μέσα σε αυτά θα υπήρχε η συνομιλία Λογοθέτη – Ηλιακόπουλου που ήτ6αν προϊόν υποκλοπής. Και όμως εσείς που φτιάχνετε άρθρα με 3.000 λέξεις . δεν γράψατε τίποτα για την παράνομη ενέργεια του παλαιού σας συνεργάτη.
Και αντί να πάει στον εισαγγελέα ο κ. Γιαλοψός ως κατηγορούμενος πήγε ως κατήγορος. Δεν μου έκανε μήνυση που θα γινότανε δημόσια αλλά αγωγή που δεν υπάρχει παρά μόνο ένας μάρτυρας από κάθε πλευρά. Το κατεστημένο προσπαθεί να μου κλείσει και την γραφή μου .
Μα να έρθουν  και να δούνε την κίνηση του Μπλοκ μου για να καταλάβουν τι καλό που μου έκανε η ένωσης που με ανάγκασε να ενεργοποιήσω το μπλοκ μου. Γιατί τώρα όλα αυτά που γίνονται τα μαθαίνουν και εκτός Κορινθίας. Ενώ όταν έγραφα στις τοπικές εφημερίδες μόνο μέσα στα σύνορα του νομού με διαβάζανε.


Ο κ. Ηλιακόπουλος παρουσιάζει τον συνεργάτη του  μόνο με την υπογραφή του κ. Καραπατά ως  επικεφαλή της Πρωτοβουλίας Πολιτών για την έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου. Είναι γνωστό σε όλους ότι ο κ. Καραπατάς δεν μπορεί να συντάξει μια αίτηση και ο κ. Ηλιακόπουλος μας τον παρουσιάζει ως συντάκτη φιλοσοφικών κειμένων. Κάποτε έγραφε ότι τα μέλη είναι 2000 και το σταμάτησε αυτό όταν του ζητήσαμε να δημοσιεύσει το 10% των ονομάτων και ακόμα περιμένουμε. Πάντως ο προαστιακός Λουτρακίου υπήρξε εμπόδιο για να γίνει στάση στον Ισθμό το δεύτερο μετά την Ακρόπολη μέρος που επισκέπτονται οι τουρίστες αλλά και οι Έλληνες. Στην ιστορία θα μείνει ο κ. Καραπατάς ο άνθρωπος που δεν άφησε να σταματά ο προαστιακός στο Ισθμό. Όλα τα άλλα  μόνο για κατανάλωση. Για να γεμίζουν

Αν και θα μπορούσα να έχω δικαιολογημένα παράπονα από την πλειοψηφία που σήμερα διοικεί τον δήμο Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων  αφού στοιχεία που πρέπει να μου δώσει από τον φόβο του κ. Γιαλοψού δεν μου τα δίνει  δεν θα χρησιμοποιήσω την πένα μου για να κάνω συμψηφισμό.
Γιατί δεν είμαι επαγγελματίας δημοσιογράφος αλλά ερασιτέχνης που υπηρετεί την αλήθεια με τα γνωστά αποτελέσματα .Να μου σπάσουν δυο φορές το αυτοκίνητο Να μου το βάψουν με κίτρινη μπογιά. Και να μου έχουν κάνει μέχρι σήμερα δυο μηνύσεις και τέσσερεις αγωγές
 Να μη έχω πάρει μονόλεπτο από κανέναν εκδότη  εφημερίδας του νομού μας όπου προσέφερα αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες μου αλλά ούτε από κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς αφού την προσφορά μου στα μέσα ενημέρωσης ήθελα να είναι απαλλαγμένη ιδιοτέλειας. 
Αλλά όμως δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο αντιδήμαρχος Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων  Θανάσης Μουζάκης δεν κάνει σωστά την δουλειά του. Είπαμε να ασκούμε κριτική αλλά με στοιχεία και όχι με αοριστίες. 
Από το 2001 που μένω μόνιμα στο Λουτράκι δυο αντιδήμαρχοι του δήμου που είμαι  και δημότης με εντυπωσίασαν και που ήταν επιφορτισμένοι με θέματα καθαριότητας . Ο Σωτήρης Πέρρας και τώρα ο Θανάσης Μουζάκης. Και αυτό θα μπορέσεις να το δεις αν  δεν φοράς γυαλιά υποκειμενικά. Αλλά αντικειμενικά.