17/5/13

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια


.  

Μου θύμισες Ζαμπέτα

Παρατηρώ  στα μπλοκ του Πανούλη ή κουβαδάκια ότι υπάρχει μια αντιγραφή από την δική μου ερασιτεχνική δημοσιογραφία ως αναφορά την χρησιμοποίηση των λόγων μεγάλων ανδρών.   Το να αντιγράφεις κάτι που είναι καλό είναι σωστή κίνηση.
Αλλά όμως να τα χρησιμοποιείς εσύ που τα καταπατάς τα λόγια είναι τραγικό
Γράφεις Πανούλη  ότι είπε ο Δημοσθένης (384 - 322 π.Χ.)
Δεν μπορεί να σταθεί η εξουσία
όταν στηρίζεται στην αδικία
όταν στηρίζεται στην επιορκία
και στην προδοσία!

Σχολιασμός Νικηφόρου

Και τα σοφά λόγια του Δημοσθένης εγώ ο ιερόσυλος τολμώ και τα αλλοιώνω και σκιαγραφώ με αυτά τον επίσημο δημοσιογράφο
Δεν μπορεί να σταθεί κανενός είδους δημοσιογραφία (κατά τον Δημοσθένη εξουσία )  όταν στηρίζεται στην συκοφαντία (αδικία ) στην παραπληροφόρηση ( επιορκία) και τους χθεσινούς φίλους σημερινούς αντιπάλους ( προδοσία)
Γι’ αυτό μου θύμισε το όλο θέμα Ζαμπέτα και ιδίως τον στοίχο « οι δάσκαλοι με είχανε από τις κλωτσιές ταράξει».
Και εδώ το αλλάζω και το κάνω «ο Νικηφόρος με τους σχολιασμούς μ’ έχει φέρει σε σημείο να καταπιώ και την πένα μου και την γλώσσα μου». 

Κουβαδάκια το ανάγνωσμα με πρόσχωμεν ανάλογα του αέρα που σφυρίζει.

Διαβάζω στο μπλοκ του Πανούλη ή κουβαδάκια  ότι :
«Ποιο πολιτικό πρόσωπο όταν το είδαν στην τηλεόραση να κάνει  δηλώσεις και να ομιλεί με βαρύγδουπο ύφος επί παντός επιστητού τον αποκάλεσαν γενικό εισαγγελέα Λουτρακίου; Ε, μαύρο που έχει να πέσει;..»
Σχολιασμός Νικηφόρου
Εμείς οι ερασιτέχνες δημοσιογράφοι ρουφάμε τα κείμενα των επίσημων επαγγελματιών που πρέπει να  αποτελούν για μας ένα μπούσουλα δημοσιογραφίας Αλλά όμως μετά το ερωτηματικό μας βάζεις και δυο τελείες τότε τα γραπτά γίνονται μαθήματα όχι προς διδαχή αλλά προς αποφυγή.
Βαρύγδουπος σημαίνει αυτός που προκαλεί μεγάλη εντύπωση αλλά είναι κενός περιεχομένου
Και εδώ πάλι είναι το λάθος σου Πανούλη μου. Εγώ ο τηλεθεατής που βλέπω ένα που με προκαλεί μεγάλη εντύπωση δεν θα εξετάσω αν έχει περιεχόμενο.
Και παίρνω ως παράδειγμα την αφεντιά σου που όταν κάποιος διαβάζει τα κείμενα σου βγάζει το συμπέρασμα ότι είσαι Βαρύγδουπος που σημαίνει ότι εντυπωσιάζεις. Πλην όμως έρχομαι  με τους σχολιασμούς μου και αποδεικνύω ότι είσαι κενός περιεχομένου. Και όλα αυτά τα κάνω με στοιχεία ενώ εσύ με εκθέσεις ιδεών
Τώρα με τις διαβαθμίσεις του εισαγγελέα. Και πάλι αυτόν που θέλεις να θάψεις τον ανεβάζεις. Γιατί τον αποκαλείς γενικό εισαγγελέα χωρίς όμως να τον ονομάσεις και ούτε να παραθέσεις στοιχεία.
Και έρχομαι εγώ και σε ονομάζω και με στοιχεία σε χαρακτηρίζω εισαγγελίσκο της δημοσιογραφίας αφού δεν έχεις τα προσόντα ούτε εισαγγελέας να γίνεις.
Τώρα αν με αυτά που είπε ο πολιτικός θα φάει φούμο
( μαύρισμα) είμαι βέβαιος ότι δεν θα είχες ασχοληθεί αλλά θα τον είχες γράψει στο χιόνι. Αυτή όμως η επιμονή σου όμως μάλλον το αντίθετο μας δείχνεις.
Ότι εσύ και η παρέα σου τρέμετε τον Βαρύγδουπο που εντυπωσιάζει χωρίς να είναι κενός περιεχομένου.
Αφού όπως γνωρίζουμε οι κανόνες έχουν τις εξαιρέσεις των
Άλλο ένα δικό σου δημοσίευμα και βλέπω να τον βγάζεις δήμαρχο και πήρε και σύνταξη και η κ. Γιαννούλη και άντε να κάνεις καινούργιες γνωριμίες