22/5/13

Υποστηρίζουμε την αλήθεια αλλά με στοιχεία


Απαντώ γιατί έμαθα ποτέ να μη σιωπώ 

Το Λουτράκι μπλοκ είχε την καλοσύνη να αναδημοσιεύσει μερικά μου άρθρα που έγραψα στο δικό μπλοκ και που αφορούν την ένωση ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας . Και διάβασα μερικό σχόλια τα οποία και με εντυπωσίασαν τα δυο

Στο πρώτο σχόλιο κάποιος γράφει

«το Τσιχριτζη τον στηρίζει ο Σαρης γραφεί ο Νκηφορος,για τον εκλεκτό του τον Λαμπρινο που τον στηρίζει ο Γκαγκατσης ,εκεί είναι όλα καλά»

Σχολιασμός Νικηφόρου

Ναι τον Τσιχριτζή τον υποστηρίζει ο Σαρρής και αυτό κανένας δεν μπορεί να το αμφισβητήσει . Αλλά όμως ότι ο Γκαγκάτσης υποστηρίζει τον Λαμπρινό είναι κάτι το αυθαίρετο που κανένας δεν μπορεί να αποδείξει .Αλλά όμως μετά την ήττα του κ. Γκαγκάτση από τα δικά του παιδιά δεν πιστεύω ότι θα είναι εκ των διεκδικητών της θέσεως του προέδρου της Ε Π Ο. Επομένως είναι άστοχος ο παραλληλισμός αυτός. Δεν υποστήριξα ότι στην παράταξη του Λαμπρινού όλα είναι πολύ καλά. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι ο Λαμπρινός είναι αψεγάδιαστος εν αντιθέσει με τον κ. Τσιχριτζή με αυτά που του έχω γράψει δεν έχει το δικαίωμα να περνάει έξω από τα ποδοσφαιρικά γήπεδα. Αν δεν μου απαντήσει Αν τολμά ας απαντήσει σε αυτά που τον κατηγορώ. Να γνωρίζει ότι δεν θα τον αφήσω ήρεμο γιατί τον θεωρώ επικίνδυνο να βγει και πάλι πρόεδρος και να διοικούν άλλοι αντί αυτού. Επίσης έγραψα ότι δεν δικαιολογώ τον εαυτό μου που μέχρι σήμερα δεν γνώριζα μια πολύ μεγάλη προσωπικότητα της κοινωνίας της Κορινθίας που δείχνει δραστηριότητα σε πολλούς τομείς και στον αθλητισμό που σημαίνει ότι αγαπά και σέβεται τα νιάτα. Και αυτός δεν είναι άλλος παρά ο Θάνος Πισιμίσης που θα ήθελε οποιοσδήποτε να τον έχει δίπλα του επειδή είναι εγγύηση για την δημιουργία έργου.
Και κάποιος άλλος γράφει

Ψέματα, παραπληροφόρηση, λάσπη, ζήλια, φθόνος, κακομοιριά, σκάνδαλα, διαπλοκή... σας βαρέθηκα! πείτε επιτέλους κάτι ουσιαστικό, κάντε προτάσεις, διάλογο, προωθήστε ιδέες! πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία δεν το καταλάβατε ακόμα? φαντάσματα του παρελθόντος σιωπήστε!
Σχολιασμός Νικηφόρου

Φίλε μου επειδή αυτά τα γράφεις σχολιάζοντας κάτι δικό μου είμαι υποχρεωμένος να σε απαντήσω Η λέξης παραπληροφόρησης δεν υπάρχει στο δικό μου λεξιλόγιο. Και επομένως ούτε και η λέξης ψέμα. Όταν όλοι έβλεπαν τον επενδυτή της Κορίνθου Πάνο Μπεθάνη ως λύση σπουδαία εγώ έγραφα την αλήθεια. Με αποτέλεσμα να χαρακτηριστώ ως εχθρός της Κορίνθου Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ευτυχή που δικαιώθηκα γιατί η ομάδα της Κορίνθου βαδίζει στην διάλυση αφού κανένας δεν με πίστεψε Όλους αυτούς που ανοικτά κατηγορώ τους έχω ζητήσει σε δημόσιο διάλογο. Κανένας δεν τόλμησε να βρεθεί απέναντι μου. Επειδή πλησίασα τον Παναγιώτη Λαμπρινό πριν αποφασίσω να τον υποστηρίξω διαπίστωσα ότι έχει πρόγραμμα που θα αφήσει πολλούς άφωνους. Ο Παναγιώτης Λαμπρινός δεν είναι φάντασμα του παρελθόντος αφού ποτέ δεν άσκησε διοίκηση. Από εκεί που πέρασε ( πόστα ποδοσφαιριστή και γυμναστή) είναι στην κυριολεξία ότι το ωραιότερο να παρουσιάσει ο νομός μας σε ήθος.