26/5/13

Ευτυχώς που στην δημοσιογραφία υπάρχεις και εσύ !!!




Έκαστος δυο σάκους φέρει Ένα μπροστά του και ένα πίσω του.
Στον μπροστινό βάζουμε τα λάθη των άλλων ενώ στον άλλον που είναι στην πλάτη μας τα λάθη τα δικά μας και γι’ αυτό δεν τα βλέπουμε.
                                                                                     Αίσωπος

Προσωπικά πρέπει να σας χρωστώ κ. Ηλιακόπουλε πολλά γιατί αν δεν τα γράφατε όλα αυτά εγώ ο ερασιτέχνης  και άρα άσχετος δημοσιογράφος από πού θα μπορούσα να αντλήσω όλον αυτόν το πλούτο που μου δίνουν τα κείμενα σας για να τα σχολιάσω. Βέβαια σε σας τον φτασμένο δημοσιογράφο δεν συγκινούν αυτά που σας γράφω και γι’ αυτό δεν καταδέχεστε να απαντήσετε. Εγώ όμως θα συνεχίσω να σας σχολιάζω γιατί θεωρώ ότι παίρνω πόντους αφού είμαι σε θέση να σχολιάσω γραπτά ενός δημοσιογράφου που είναι μέλος της ένωσης συντακτών Ελλάδας. Που για την περίπτωση μου μοιάζει να έχω στο απολυτήριο μου 12 στα μαθηματικά και να στοχεύω να μπω πολυτεχνείο. 
Γράφετε κ. Ηλιακόπουλε
Δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη, επειδή με ενημέρωσαν για την πρόθεσή σας να μου υποβάλλετε αγωγή, έχω να σας ενημερώσω τούτο.
Σε οποιαδήποτε αγωγή θα απαντώ άμεσα με μήνυση και αγωγή, ενώ θα συνοδεύεται από μήνυση για παρανομία σας και καταγγελία αρμοδίως για παράβαση καθήκοντος.
Αφού οι ηλίθιοι δικομανείς σας βάζουν να μεταφέρετε το πολιτικό παιχνίδι στις αίθουσες των δικαστηρίων, νομίζοντας οι ίδιοι ότι θα μείνουν στο απυρόβλητο, καμία αντίρρηση.

Σχολιασμός Νικηφόρου
 Θεωρείτε εσείς πολιτικό παιχνίδι να βγάζετε όλους τους δημάρχους ( Παύλου—Γκιώνη – Λογοθέτη ) άχρηστους  και όχι καθαρούς και να μη αμύνονται; Γνωρίζετε  ότι ο κ. Λογοθέτης έχει κάνει παράβαση καθήκοντος και περιμένετε να σας κάνει αγωγή  για να του κάνετε και μήνυση και αγωγή. Αυτό σημαίνει εκβιασμός και μου θυμίζει αυτό που λέγαμε όταν είμαστε μικροί και μας τις βρέχανε τα άλλα παιδιά σε ξένη γειτονιά. Δεν θα έρθεις και εσύ στην γειτονιά μου να δεις τι θα πάθεις.
Για να αποκαλείς την νομική υπηρεσία ενός Δήμου ηλίθιοι δικομανείς πρέπει να έχεις τα απαιτούμενα προσόντα για να βγάζεις αυτά τα επικίνδυνα συμπεράσματα που τιμωρούνται από τον νόμο.
Αλήθεια τι έχετε σπουδάσει;

Και δυστυχώς συνεχίζετε το προκλητικό  σας γράψιμο

«Να σας υπενθυμίσω μόνο, προκειμένου να σας επιδείξω το διαφορετικό επίπεδο και την ανωτερότητά μου, ότι θα μπορούσα να κάνω το ίδιο όταν με γρονθοκόπησε στο πρόσωπο ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Σπύρος Νικολάου.
Ο ίδιος δεν κατέφυγα σε γελοιότητες, αλλά ήρθην στο ύψος των περιστάσεων κι αυτό θα κάνω πάντοτε στη ζωή μου.
Όλοι κρινόμαστε από την κοινωνία και πιστεύω ότι θα απολαύσετε τόση απαξία στη ζωή σας που αυτή τη στιγμή δεν το διανοείσθε…»
Πάνος Ηλιακόπουλος»

Σχολιασμός Νικηφόρου
Την παράγραφο «Όλοι κρινόμαστε από την κοινωνία και πιστεύω ότι θα απολαύσετε τόση απαξία στη ζωή σας που αυτή τη στιγμή δεν το διανοείσθε…» ομολογώ με τα ελάχιστα Ελληνικά μου δεν μπορώ να την καταλάβω. Και έχει πεθάνει και ο καθηγητής μου για να πάω να διαμαρτυρηθώ που με άφησε αγράμματο.
Για τα επεισόδια την αποκλειστική ευθύνη την φέρετε εσείς που πήγατε να μετατρέψετε την αίθουσα του  Δημοτικού συμβουλίου σε Φιλιππινέζικη Βουλή
Και τότε σας είχα γράψει ότι πρέπει να ευγνωμονείτε τον κ. Παύλου που σας τον έφερε ο καλός Θεούλης  κοντά  σας και σας προστάτεψε αν και Βετεράνος. Γιατί όπως γνωρίζετε το ξύλο και κάτι άλλο δεν μπορείς να βγάλεις από πάνω σου. Και είμαι βέβαιος ότι αν αυτός με την προσωπικότητα και την κορμοστασιά του  που εσείς πάτε να  τον βγάλετε άχρηστο δεν σας έθετε υπό την σκέπη του  σήμερα δεν θα μπορούσατε να κυκλοφορήσετε στο Λουτράκι όσο κρασί και να πίνατε στα …Μπίσια και με εκλεκτή αλλά απούσα στα επεισόδια παρέα. Γιατί στο Λουτράκι ξέρουν να φυλάγονται από τις  κακοτοπιές .
Για την κ. Γιαννούλη την τέως λογίστρια του καζίνο που σας είπε ότι σας έδινε το φακελάκι  ( δική  σου δήλωση) δεν μας είπατε της κάνατε μήνυση μια και τα χρονικά όρια είναι περιορισμένα;