17/5/13

Ο κ. Μπεθάνης φιλάνθρωπος γιατί δεν μπορεί να πληρώσει





Οι σκέψεις του κ. Μπεθάνη

Λέγομαι Πάνος Μεθώνης και κατοικώ στην Βοστώνη των Ηνωμένων Πολιτειών. Είμαι 38 ετών και έχω φύγει από την Ελλάδα για σπουδές από τα 16. Ο θεός, η τύχη και ο ιδρώτας με βοήθησαν να πτυχή μερικά πράγματα και από αυτή την επιτυχία τα τελευταία 6 χρόνια έχω επενδύσει σε ελληνικές εταιρείες μια από τις οποίες είναι και ποδοσφαιρική ομάδα της Κορίνθου.
Μετά από 2 χρόνια και μετά από παρά πολύ σκέψη, έχω πάρει την απόφαση να αποχωρήσω οριστικά και αμετάκλητα, τους επομένους 6 μήνες θα κάνω τα πάντα να διακανονίσω ότι χρέη που δημιούργησαν οι εκπρόσωποι μου ώστε να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα στον επόμενο επενδύτη και βεβαία θα πολεμήσω αυτούς που άνοιξαν μέτωπα. .
Τους τελευταίους 26 μήνες επενδύσαμε 967,000 Ευρώ και αμέτρητες ώρες και είχαμε πολλές καλές στιγμές. Τα τελευταία 2 χρόνια επίσης ένιωσα τις δυσκολίες που παίρνει ο Έλληνας. πόνεσα μαζί του, έκανα πολλά λάθη και πολλούς φίλους.
Η αρχική μου ιδέα ήταν να συνεχίσω γιατί είμαι εγωιστής και δεν μου αρέσει να χάνω. Αλλά η πραγματικότητα είναι απλή και πρέπει να τη δεχτώ. Δεν πρόκειται να πτυχή στο όραμα μου, και δεν πρόκειται να κάνω καλό με την παραμονή μου. Επιπλέον, η τελευταία επίθεση που δήχθηκε ο 85χρονος πατέρας μου έδειξε τι μέλει γενέσθαι. Θα μείνω με την υπέροχη γεύση του περσινού πρωταθλήματος και με απολυτό σεβασμό στους ανθρώπους που τα καταφέρνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο,
Πιστεύω να βοήθησα, καθάρισα αρκετά από τα χρέη της ομάδας αυτής και παραλές τις δυσκολίες, τα ανοιχτό μέτωπα και τον σκεπτικισμό, Τουλάχιστον για 2, 3 Κυριακές κατάφερα να υλοποιήσω το πλάνο μου, ένα γήπεδο γεμάτο παιδιά με αγάπη για τον αθλητισμό.
Από την 1η Αύγουστου 2013, τα χρήματα που θα έδινα στο ποδόσφαιρο θα τα δώσω σε υποτροφίες για σπουδές σε παιδιά από άπορες οικογένειες. Ήδη έχει ανοίξει ο οργανισμός και θα αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από τον Ιούλιο.
Σας Ευχαριστώ για Όλα. Η Κόρινθος είναι μια υπέροχη πόλη με έναν υπέροχο κόσμο που με αγάπησε και με δήχθηκε με ανοιχτές αγκαλιές. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ."



Σχολιασμός  Νικηφόρου

Επειδή κ. Μπεθάνη σας ασκούσα κριτική με χαρακτηρίσατε εχθρό της Κορίνθου. Σας εύχομαι οι επιτυχίες σας να συνεχιστούν και οι επενδύσεις στις ελληνικές εταιρείες να πολλαπλασιαστούν. Διαβάζοντας το κείμενο σας διαπιστώνω ότι δεν γνωρίζετε την έννοια της λέξεως επένδυση ως προς μια ποδοσφαιρική ομάδα  
Και είμαι υποχρεωμένος λοιπόν εγώ ο εχθρός της Κορίνθου να σας γνωρίσω ότι επένδυση σημαίνει οτιδήποτε που μπορεί να αποφέρει βραχυπρόθεσμο ή μακροπρόθεσμο όφελος ή κέρδος.  
Παράδειγμα : Επενδύω στην ομάδα της Κορίνθιου επειδή θέλω να πολιτευθώ ή να κάνω μια επιχείρηση  ή θέλω να βοηθήσω τα νιάτα ή το είχα κάνει τάμα . Με την στάση που μέχρι σήμερα κρατήσατε δεν βλέπω τίποτα απ’ όλα αυτά να ισχύει.
Τα πράγματα τα έχετε μπερδέψει και δεν νομίζω ότι θα μπορούν να ηρεμήσουν γιατί απλά  δεν λέτε την αλήθεια.
Υποστηρίζετε ότι έχετε βάλει μέσα σε 26 μήνες το ποσόν των 967.000 ευρώ ή σε δραχμές 328.780.000.Που σημαίνει ότι το μήνα ξοδεύατε 37.192 ευρώ ή δραχμές 12.645.000. Εδώ έχουμε ένα πολύ μεγάλο ποσό που δεν δικαιολογείται γιατί αν εδώ βάλουμε και τους απλήρωτους που είναι περισσότεροι από τους πληρωμένους φτάνουμε πολύ ψηλά που δεν θα μπορέσει να αποπληρώσει η ομάδα ποτέ.
Σύμφωνα με τα κρατούντα σε κάθε σωματείο ή επιχείρηση  ή οτιδήποτε εισπράττει και πληρώνει  υπάρχει ένα βιβλίο που το λένε ταμείο.
Και εσείς λοιπόν κ. Μπεθάνη πρέπει να είχατε αυτό το βιβλίο που να φανερώνει τις πληρωμές αλλά και στις εισπράξεις.
Γιατί  θα μπορούσα να ισχυριστώ ότι δάνεισα ακόμα και εγώ την  …Κόρινθο.
Μέτωπο δεν σας άνοιξε κανένας παρά μόνο κριτική σας ασκήσαμε σε όλα αυτά τα αλλοπρόσαλλα που μας παρουσιάσατε .
Και ως αποδεικτικά στοιχεία σας παρουσιάζω τα διάφορα διοικητικά συμβούλια που μας παρουσίασες που δεν υπάρχει προηγούμενο σε άλλη ομάδα παρά μόνο στην Α Ε Κ επί εποχής Τροχανά. Μπορείτε να μας πείτε πόσους συμβούλους και προέδρους έχετε αλλάξει;
Η Κόρινθος δεν σας αγάπησε αλλά δυστυχώς σας πίστεψε με αποτέλεσμα να βρω εγώ τον μπελά μου. Γιατί ήμουνα ο μοναδικός που δεν σας κατάλαβα και που το έγραψα αλλά και το είπα.  
Καταδικάζω την επίθεση εναντίον του πατέρα σας  αλλά όμως σήμερα όσοι  έχουν φορέσει την φανέλα της Κορίνθου τους οφείλετε χρήματα.
Αλλά αυτό που ήταν απαίσιο ενώ κανέναν από αυτούς που τοποθετήσατε σε θέσεις δεν του είχατε δώσει ούτε ένα ευρώ τους κατηγορήσατε ότι σας άσκησαν κριτική επειδή τους βγάλατε από την θέση που όμως πληρώνανε από την τσέπη τους τα έξοδα της ομάδας.
Γράφετε ότι « …από την 1η Αύγουστου 2013, τα χρήματα που θα έδινα στο ποδόσφαιρο θα τα δώσω σε υποτροφίες για σπουδές σε παιδιά από άπορες οικογένειες. Ήδη έχει ανοίξει ο οργανισμός και θα αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από τον Ιούλιο».
Από αυτού του είδους τις βοήθειες ο λαός μας έχει διδαχτεί πολλά από την άλλοτε  Φρειδερίκη που το έπαιζε  Βασίλισσα Και αυτή νοιαζότανε για τις άπορες κορασίδες με τα γνωστά αποτελέσματα.

Κύριε Μπεθάνη.

Επιτέλους αν όπως λέτε αγαπάτε τα νιάτα καλό θα είναι να αφήσετε όλα αυτά που μας αραδιάζετε και να πείτε όχι σε μένα – γιατί είμαι παλιά καραβάνα και ποτέ δεν σας πίστεψα— αλλά σε αυτούς που σας πίστεψαν ότι παίξατε μαζί τους.
Κάποιος άνθρωπος των γραμμάτων υποστηρίζει ότι  « …μπορείς να ξεπεράσεις τις παλιές συνήθειες απλά με το να τις αφήσεις πίσω σου. Σαν ρούχο παλιό φθαρμένο που δεν σου κάνει πια.»
Την ομάδα της Κορίνθου της έχετε κάνει πολύ μεγάλο κακό. Το ελαφρυντικό όμως για σας είναι ότι δεν είσαστε  ο πρώτος  αφού υπήρξαν και άλλοι που είχαν και  δεσμούς  με την ομάδα και το παίζουν ακόμα και ηγέτες του ποδοσφαίρου . Ενώ εσείς είσαστε ξένος
Το κεφάλαιο Κόρινθος έχει κλείσει για σας και μη προσπαθείτε να δικαιολογήσετε την πλήρη αποτυχία σας
Μας έφερες πολλούς και μας τους παρουσιάσατε ως φίλους  Και το κάνατε αυτό γιατί αγνοούσατε τα λόγια του Γιασέρ Αραφάτ  « … διάλεξε τους φίλους σου . Οι εχθροί θα σε διαλέξουν μόνοι τους»