15/5/13

Ήταν σε ακατάλληλο τόπο σε λάθος χρόνο προσπάθησε να γίνει ήρωας και απέτυχε



Το περασμένο  Σάββατο πήγα στην Λαϊκή της Κορίνθου για να συναντήσω έναν φίλο μου που είναι παραγωγός και μου έφερε κάτι πράγματα από κάποια περιοχή της Πελοποννήσου που έχω συγγενείς από πλευράς της γυναίκα μου .Άφησα το αυτοκίνητο μου κοντά στα γραφεία της ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας .Και είδα ότι τα γραφεία ήταν σημαιοστολισμένα Προσπάθησα να βρω την αιτία της γιορτινής εικόνας που παρουσίαζε η «καρδιά» που χτυπά το ποδόσφαιρο του νομού μας   αλλά δεν μπόρεσα . Και πήρα στο τηλέφωνο κάποιον που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα  ( και για τον λόγο αυτόν τον έχω χαρακτηρίσει και μαμή ) και τον ρώτησα. Και με απάντησε με φωνή ειρωνική Δεν γνωρίζεις γιατί σήμερα πανηγυρίζει η ένωσης. Και του είπα την πλήρη αλήθεια. Ότι δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα.
Και έφαγα και την δεύτερη αμφισβήτηση που είχε σχέση με την ερασιτεχνική δημοσιογραφία που ασκώ. Και η μαμή μου είπε « …και θέλεις να κάνεις και τον δημοσιογράφο έστω και τον ερασιτέχνη και δεν ξέρεις ότι σήμερα το Κορινθιακό  ποδόσφαιρο ζει μέρες δόξας .Αφού μέλος της επιτροπής Κυπέλλου είναι ο Μιχάλης  Τσιχριτζής το καμάρι του τόπου μας»
. Εδώ μου θύμισε λίγο από την Ελληνική ταινία Τζένη Τζένη και τον αείμνηστο Διονύση Παπαγιαννόπουλο που έπαιζε τον ρόλο ενός κομματάρχη και έλεγε το «Γκόρτσος του παιδί του λαού».  
Βέβαια μια τα λόγια της μαμής από την μια και από την άλλη ο Γκόρτσος του Παπαγιαννόπουλου  με έβαλαν στον πειρασμό να ρωτήσω ποια είναι τα καθήκοντα του μέλους της επιτροπής για να είμαστε εμείς οι Κορίνθιοι υπερήφανοι.
Και μου απάντησε ότι όλη η οργάνωσης έχει πέσει επάνω του επειδή γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο. Έψαξα και βρήκα τα άλλα δυο μέλη της επιτροπής και μόλις διάβασα το όνομα του προέδρου πήρα τηλέφωνο την μαμή και του είπε. Στοπ στη διαφήμιση που κάνεις στον κυρ Μιχάλη γιατί πρόεδρος της επιτροπής είναι ο Νικόλας ο Προύντζος που μπροστά του ο δικός μας δεν είναι ούτε Λυκόπουλο. Αλλά αυτός όμως που είναι άστα να πάνε είναι ο αναπληρωτής πρόεδρος Αθανάσιος  Μπουτζιώλης  πρόεδρος της ένωσης Τρικάλων  που πηγαίνει  τον διαιτητή της ένωσης Αρετόπουλο Αλέξανδρο συνοδεία όπου διαιτητεύει.
Συγκρινόμενος ο δικός μας Μιχάλης είναι η τελευταία  τρύπα του κλαρίνου που είναι διακοσμητική μαμή μου.
Όλα αυτά τα ξέχασα και παρακολούθησα  τον τελικό του κυπέλλου που κατά την γνώμη μου ήταν ο πιο θλιβερός που έγινε ποτέ στη χώρα μας.
Και αυτό δεν το λέω εγώ αλλά οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού  που με την απουσία  τους  στην διάρκεια της απονομής απέδειξαν για μια ακόμη φορά ότι ο λαός μας έχει υπερηφάνεια. Και δυστυχώς αυτό το έχουν ξεχάσει  οι ηγέτες μας.
Και από το Σαββάτο το βράδυ δυο Κορίνθιοι  ο Μιχάλης Τσιχριτζής και ο Γιώργος  Δούρος ψάχνουν λαγούμι  να κρυφτούνε.
Και ο κ. Δούρος θα βολευτεί με ένα μικρό λαγούμι ενώ ο κυρ Μιχάλης…
 Επομένως Ήταν σε ακατάλληλο τόπο σε λάθος χρόνο προσπάθησε να γίνει ήρωας και απέτυχε αγαπητή μου μαμή.