31/5/13

Το να διορθώνεις μια παράλειψη σου είναι μαγκιά


Επειδή μου αρέσει να περπατώ μπορώ να έχω άποψη επάνω σε θέματα καθαριότητας  γιατί περνάω απ’ όλους τους κάδους της περιοχής εκτός Λουτρακίου αφού κατοικώ στο Καρμπουνάρι  και η πίστα για την πεζοδρομία μου είναι ο Γερμανικός δρόμος.
Βέβαια εδώ οι περισσότεροι κάτοικοι είναι εκτός του Καλοκαιριού κάτοικοι  του Σαββατοκύριακου που έρχονται για να καθαρίσουν τον κήπο τους και ότι περισσέψει από αυτά που φέρνουν από την Αθήνα να έρθουν και να τα πετάξουν εκτός των κάδων σαν να το έχουν κάνει τάμα να μη τα πετάνε μέσα  στους ειδικούς χώρους που οι αρμόδιοι έχουν αγοράσει για τον σκοπό αυτόν 
Εντυπωσιάστηκα από έναν νεαρό που ανέλαβε  αντιδήμαρχο ς επί θεμάτων καθαριότητας όταν ο Κώστας Λογοθέτης έγινε δήμαρχος

Και το έναυσμα μου το έδωσε αυτός  που κατόρθωνε τα Σαββατοκύριακα  να καθαρίζει την περιοχή που περπατούσα μετά την κάθοδο των βαρβάρων .  Ζήτησα να τον γνωρίσω και διαπίστωσα  ότι είχα να κάνω με έναν νέον άνθρωπο που μέσα του είχε μεράκι γι’ αυτά που έκανε. Και ο λόγος είναι που έγραψα για την παραλία που βρίσκεται κάτω  από την πιτσαρία του Μπάκου που δεν περίμενα να μη την έχει φροντίσει για να μη δυσανασχετούν οι κολυμβητές κάποιας ηλικίας. Και πάλι με εντυπωσίασε γιατί αμέσως μετά το δημοσίευμα μου τακτοποίησε τα πάντα. Και τον δικαιολογώ για την αργοπορία γιατί έχει τρομερές ελλείψεις από προσωπικό. Με αποτέλεσμα αν χρειαστεί ακόμα και αυτός να λαμβάνει μέρος στην καθαριότητα της πόλεως αλλά και της περιφέρειας.  
Και όσοι πήγανε για να παρακολουθήσουν την εκκίνηση του Ράλεϊ Ακρόπολης και εκεί είχε βάλει το χέρι του ο κ. Αντιδήμαρχος 
Και το όνομα αυτού Θανάσης Μουζάκης Γνωρίζω ότι θα υπάρξουν ενστάσεις γι'αυτά που γράφω. Μα εγώ δεν ασκώ αντιπολίτευση για την ...αντιπολίτευση  αλλά για το καλό του Δήμου που είμαι Δημότης.