29/5/13

Η Παρεούλα που θέλει να διοικήσει τον δήμο Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων άλλαξε πορεία



Παρακολουθώ με άγρυπνο μάτι τις κινήσεις του κ. Ηλιακόπουλου που είναι και εκπρόσωπος της παρεούλας που θέλει να διοικήσει  το δήμο
Και διαπίστωσε ότι χτυπώντας συνεχώς τον Δήμαρχο Λογοθέτη ανεβαίνουν οι μετοχές του Παύλου . Και αποφάσισαν τώρα να κάνουν επίθεση στον Παύλου και άντε να δούμε που θα φτάσουμε
Βρε παιδιά να προσέχετε γιατί στο τέλος θα σας πάρουν με τις πέτρες γιατί τα λεμόνια είναι πανάκριβα

Γράφει ο κουβαδάκιας :

«Από το 2006 ο λαός μ’ έχει βάλει στην αντιπολίτευση και δεν διοικώ εγώ!»
Παύλος Παύλου
Ο λαός από το 2006 σας έχει στείλει σπίτι σας κι αρνείσθε να το καταλάβετε! Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος έξυπνος για να το αντιληφθεί.
Εσείς γιατί δεν μπορείτε να το αντιληφθείτε; Τι πραγματικά σας συμβαίνει;
Τι φταίνε τα παιδιά που θα σας πλαισιώσουν και θα μείνουν άλλα πέντε χρόνια εκτός νυμφώνος;
Η φίλη Εβίτα Κούτμου, πότε επιτέλους θα γίνει αντιδήμαρχος; Γιατί 4 + 3,5 + 5, πότε η κοπέλα θα δει αντίκρισμα από τον κόπο της;
Μήπως πρέπει να το ξανασκεφθείτε να ζήσετε ολοκληρωτικά ως συνταξιούχος;
Π. Η.

Σχολιασμός Νικηφόρου
Την ίδια τακτική έχετε χρησιμοποιήσει και για την κ. Πρωτόπαπα και μόλις την κάψατε  αφού την οδηγήσατε να  κατέβει ως υποψηφία και έγινε το σχίσμα με τον Παύλου την αφήσατε να κολυμπήσει  χωρίς κατά την γνώμη σας ότι δεν ξέρει μπάνιο. Η πανέξυπνη Μαρία σώθηκε γιατί έχει προσωπική δύναμη  Μα ο Παύλου έχασε την δημαρχία. Το ίδιο έγινε και με τον Πρωτονοτάριο που κατέβηκε και αυτός ως υποψήφιος και ο Παύλου  και πάλι έχασε.
Τώρα  βάλανε στο κόλπο την Εβίτα Κούτμου με εξισώσεις μηδενικού
βαθμού αφού η Εβίτα δεν μασάει  και λόγω ιστορικού ονόματος
Είπαμε και το επαναλαμβάνουμε « Πάνο σε πήρανε χαμπάρι  γι’ αυτό πάρε τα κουβαδάκια σου και αμόλα σε καινούργια παραλία.
Γράφει ο κουβαδάκιας
Παύλε Παύλου, «διακρίνομαι για την εντιμότητά μου, καθώς και την ηθική μου. Σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι την προσωπικότητά μου, φροντίζω με κάθε θυσία για το ακέραιο της αξιοπρέπειάς μου. Γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι δεν έχω απλώσει το χέρι μου πουθενά, ούτε έχω προβεί σε συναλλαγές, όπως τα "δημοσιογραφικάjukebox" σας. Κατά συνέπεια, πρόθεσή μου είναι να αποκαλύπτω ότι περιέρχεται σε γνώση μου, επ’ ωφελεία του κοινού συμφέροντος, του συμφέροντος του δήμου Λουτρακίου  ( βεβαίως βεβαίως να θυμηθούμε και ολίγο Τσαγανέ α από το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο)  κι όχι ιδιοτελών συμφερόντων και σκοπιμοτήτων.
Πάνος . Ηλιακόπουλος .

Σχολιασμός Νικηφόρου

Επανέρχομαι και ξανά ερωτώ μια και απάντηση δεν έχω πάρει Την κ. Γιαννούλη που ήταν λογίστρια στο καζίνο και σας είπε ότι σας τα έδινε μέσα σε φακελάκι την μηνύσατε γιατί οι προθεσμίες στενεύουν;